مجله تفریحی نازگل


 

آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجوددارد؟

آیا ممکن است در ماه رمضان چاق شویم؟

ماه مبارک رمضان ماهی است که چاق‌ها در آن ماه چاق‌تر می‌شوند و لاغرها، لاغرتر البته همه ما بهتر می‌دانیم که روزه گرفتن برای چاق شدن یا لاغر شدن نیست بلکه به منظور طهارت روحی و تقواست. اما چاق شدن بعد از 30 روز روزه‌داری می‌تواند حسابی آزاردهنده باشد.


در اینجا هشت گروه از افراد روزه‌داری که احتمالا در این ماه  وزن اضافه می‌کنند را آورده‌ایم، شما ممکن است جزو یکی از این دسته‌ها باشید یا حتی جزو همه آنها ولی مهم این است که از همین امروز حواس‌تان را جمع کنید تا مبادا در پایان این ماه مبارک نتیجه افراد همین گروه‌ها -یعنی چاقی- در انتظارتان باشد.  یادتان باشد بدون برنامه‌ریزی غذایی شما بیشــتر به سمت اضافه وزن گام برمی‌دارید تا کاهش آن، پس باید بر جذب مواد غذایی، نوع موادغذایی و زمان خوردن نظارت و کنـــــــترل داشته باشید.

کسانی که زیاد مهمانی می‌روند

برگزاری مجالس افطار که یکی از سنت‌های دیرینه ما مسلمانان به حساب می‌آید، می‌تواند یکی از علل چاق‌تر شدن افراد چاق باشد مخصوصا که افراد خوش‌اشتها نمی‌توانند از این گونه مجالس و سفره‌ها به راحتی دست بکشند. در این مجالس افطاری، صاحبخانه سعی می‌کند از هر غذایی خوشمزه‌ترین را تهیه کند مثلا برای خوشمزه‌تر شدن سوپ به آن خامه اضافه می‌کند که چاق‌کننده است، برای غلیظ شدن خورش به آن آرد می‌زند که کالری‌اش را بالا می‌برد، برنج را با کره سرو می‌کند، از طرف دیگر آش و حلیم  یا حتی کله‌پاچه هم در این افطار‌ی‌ها حتما وجود دارند که هر کدام پر از کالری هستند؛ میزان کالری آش و به‌ویژه کله پاچه بیش از حد مجاز است و حلیم‌هایی که در بیرون از منزل طبخ می‌شوند، بسیار چرب و پرگوشت هستند و شکر زیادی حین مصرف به آنها اضافه می‌شود.

کسانی که فعالیت‌ بدنی را تعطیل می‌کنند

چرا با اینکه در رمضان روزه می‌گیریم چاق می‌شویم؟ چون معمولا انرژی دریافتی‌مان بر انرژی مصرفی‌مان غالب می‌شود. درواقع وقتی میزان فعالیت فیزیکی  را در ماه رمضان تا حد ممکن کم می‌کنیم و در جهت استراحت و خواب بیشتر عمل می‌کنیم؛ دیگر بدن انرژی همیشگی را مصرف نمی‌کند و از جهت دیگر با خوردن غذاهای پرکالری سعی می‌کند سوخت همیشگی را دریافت کند، درنتیجه همین انرژی‌های اضافه به صورت چربی ذخیره می‌شوند و فرد چاق‌تر می‌شود.
علاوه بر اینها تحقیقات انجـام شده نشان می‌دهند که ورزش‌های سبک در ماه رمضان به کاهش سموم ذخیره شده در بدن کمک می‌کنند تا چربی‌های بدن روز به روز بیشتر نشوند.

بدخورها بیشتر از پرخورها در معرض خطرند

در حال حاضر بدخوری شایع‌تر از پرخوری است. استفاده‌ زیاد از مواد چاق‌کننده و مضر چون زولبیا و بامیه و انواع شیرینی‌ها ازجمله مصادیق بدخوری است و افراد تصور می‌کنند چون در طول روز هیچ چیز نمی‌خورند، مجاز هستند از این خوراکی‌ها مصرف کنند.

هنگام افطار با توجه به خالی ماندن معده برای مدت نسبتا طولانی، نباید به صورت ناگهانی به خوردن غذاهای سنگین و شام مفصل اقدام کرد، بلکه به‌جای آن بهتر است روزه‌داران با مقداری نان و پنیر و سبزی افطار کنند تا ولع گرسنگی آنها برطرف شود و دو ساعت بعد شام بخورند. البته این توصیه بیشتر برای افراد بالغ است و نوجوانان در سن رشد می‌توانند بلافاصله یک وعده غذایی کامل بخورند.

کسانی که تا نیمه شب پرخوری را کنار نمی‌گذارند

معمولا بعد از یک روز طولانی روزه‌داری فرد کمی نسبت به غذا حریص می‌شود و احساس می‌کند در آن فرصت کوتاه افطار تا سحر باید تا حد ممکن معده را از مواد غذایی انباشته کند، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید توصیه می‌کنیم با برنامه‌ریزی بعد از افطار کمی خودتان را مشغول کنید تا خوردن را کنار بگذارید مثلا شرکت در مجالس و مراسمی که در شب‌های ماه مبـارک رمضان برگذار می‌شود فرصت خوبی را برای پرهیز از پرخوری در طول شب فراهم می‌آورد.

یادتان باشد انرژی ذخیره شده ناشـی از پرخوری آخر شب باعث کاهش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن می‌شود زیرا فرد بلافاصله بعد از خوردن به رختخواب می‌رود و فرصتـی برای انجام فعالیت و سوخت و ساز بدن باقی نمی‌ماند و این نه‌تنها احتمال چاقی را افزایش می‌دهد  بلکه شخص روزه‌دار فردایی آکنده از خستگی و بی‌حالی را تجربه خواهد کرد.

علل چاقی , غذاهای پرکالری

کسانی که کنترلی بر کالری‌ ندارند

هستند کسانی که اصرار دارند برای افطار باید انرژی‌بخش‌ترین غذاها را مصرف کنند بنابراین بیشترغذاهایی که برای این وعده  تهیه می‌کنند سرشار از کالری هستند، اگر می‌خواهید دراین ماه چاق نشوید، باید حواس‌تان باشد که از خوردن غذاهای پرکالری پرهیز و روی وعده‌های غذایی سالم تمرکز کنید، یادتان نرود پرخوری و غذاهای چرب در هنگام افطار سلامت روزه‌داران رابه خطر می‌اندازد. در گذشته روزه‌داران برای افطاری خــود از آب و خرما استفاده می‌کردند ولی این روزها افراد مستقیما سراغ وعده‌های غذایی سنگین می‌روند.

از طرف دیگر در گذشتـه می‌گفتند روزه باعث استراحت بدن می‌شود و این امکان را به‌وجود می‌آورد که سم‌ها و ناخالصی‌های ناشی ازغذاهای پـردازش شده از بین بروند.  شما هم اگر استعداد چاقی دارید، باید به این جنبه توجه کنید پس غذاهای چرب و پرکالری را کنار بگذارید و از غذاهای سبک استفاده کنید تا سم‌های بدن برطرف شوند و به کاهش وزن مطلوب دست یابید.

کسانی که ولع شیرینی خوردن پیدا می‌کنند

این روزها سفره‌های سحری و افطار افراد پر از انواع غذاهای چرب و شیرین مانند حلوا، کاچی، خرما، شله‌زرد، شیربرنج چرب و شیرین و بالاخره زولبیا و بامیه است تا به نوعی ضعف روزه‌داری را کم کند، اما یادتان باشد در ماه رمضان دلیل ضعف، کم خوردن نیست بلکه بیشتر کم آبی است که موجب ضعف می‌شود.

امسال ماه رمضان با روزهای بلند تابستان همزمان شده و طبیعی است که اگر در فاصله افطار تا سحر به اندازه کافی آب یا سایر مایعات نوشیده نشود، بدن دچار کم آبی می‌شود و ضعف می‌کنید؛ حال اگر گمان کنید که این ضعف به علت پایین آمدن قند خون است و باید با خوردن شیرینی‌جات آن را جبران کنید، سخت در اشتباهید. ناگفته نماند که یک عدد زولبیای 100 گرمی 450 کالری و صدگرم باقلوا 550 کالری دارد.

مجموع کالری صد گرم از این دو شیرینی معادل 1000 کاری می‌شود و اگر 1000 را تقسیم بر 7/7 کنیم 130 گرم دنبه در هر روز تولید می‌شود و اگر 30 روز ماه مبارک را در نظر بگیریم، مجموع افزایش وزن روزه‌دار در ماه مبارک رمضان- برای خوردن این شیرینی- نزدیک به چهار کیلوگرم خواهد بود و این حقیقتی است که عملا  آن را در روزه‌داران در پایان ماه رمضان می‌بینیم. بهترین ماده‌ قندی برای مصرف در ماه رمضان خرماست که هیچ عوارضی ندارد و باعث بالا رفتن قند خون نمی‌شود، به علاوه مقدار زیادی از ویتامین‌های بدن را نیز تأمین می‌کند.

کسانی که سحری نمی‌خورند

جالب است بدانید روزه‌دارانی که از افطار تا افطار غذا می‌خورند چاق‌تر از افرادی می‌شوند که افطار، سحری و یک وعده نیمه‌شب می‌خورند و در این میان حذف وعده غذایی سحری از همه آسیب‌رسان‌تر است. این تصور که وعده غذایی شام می‌تواند جایگزین وعده سحری شود بسیار اشتباه است زیرا فرد در طول روز دچار افت قند خون می‌شود و تمایلش به مصرف غذاهای شیرین و پرکالری زیاد می‌‌شود، درواقع سلول‌های عصبی از کربوهیدرات‌ها انرژی می‌گیرند و با حذف سحری فرد برای خوردن مواد پرکالری حریص شده و در افطار پرخوری می‌کند و همین زمینه‌ساز افزایش وزن می‌شود.

به علاوه مصرف زیاد مواد غذایی چرب هنگام افطار موجب بی‌اشتهایی هنگام سحر می‌شود، چون هضم چربی‌ها در بدن نیازمند زمان طولانی‌تری است. خوردن خوراکی‌ها و مواد غذایی تا دیر وقت و به تاخیر انداختن زمان خواب، موجب بی‌اشتهایی و بی‌حوصلگی هنگام سحر می‌شود، بنابراین اگر وعده افطار به صورت مناسب مصرف شود، مشکلی برای وعده سحر ایجاد نخواهد شد.

کسانی که کمتر از سه وعده غذا می‌خورند

اگر بخواهید بدنی متناسب داشته‌ باشید، باید به طور نرمال وعده‌های غذایی  روزانه خود را به پنج بخش تقسیم کنید حال در ماه رمضان امکان پنج وعده خوردن وجود ندارد اما می‌توانید سه وعده برای خود در نظر بگیرید، اما چرا بیشتر بودن تعداد وعده‌های غذایی به لاغر شدن کمک می‌کند؟

اگر فرض کنیم سهمیه روزانه غذای یک شخص 2000 کالری است شخصی که می‌خواهد چاق شود، باید این مقدار را در یک وعده بخورد تا بدن او یک بار برای هضم غذا انرژی صرف کند برعکس، افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، بهتر است که 2000 کالری را در پنج نوبت(400 کالری) بخورند، زیرا در این حالت بدن او پنج بار برای هضم غذا انرژی مصرف می‌کند و زودتر لاغر می‌شود. از طرف دیگر هنگام خوردن، متابولیسم پایه بدن افزایش می‌یابد و این امر منجر به کاهش سریع تر وزن می‌شود (ناگفته نماند که این موضوع فقط در حالت ثابت ماندن مقدار غذای دریافتی در هر دو حالت صدق می‌کند).

دکتر پاول فابری و همکارانش در شهر پراگ تحقیقی انجام دادند که طی آن، افرادی را به شش دسته تقسیم کردند تا با پذیرایی یک تا شش وعده از آنان با رژیم مساوی از نظر کالری و نوع غذا به اثرات احتمالی کم و زیاد شدن وعده غذایی انسان پی ببرند. نتیجه مطالعه نشان داد در گروه‌هایی که در روز سه وعده یا کمتر غذا می‌خوردند وزن و چربی بدن بیشتر از کسانی بود که در شبانه روز پنج یا شش وعده غذا می‌خوردند. همچنین مشاهده شد، در گروهی که تعداد نوبت‌های غذایی آنها کمتر بود، میزان کلسترول بیشتر بود.

نوشته آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟ اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%82-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/


آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com/آیا-در-ماه-رمضان-امکان-چاق-شدن-وجود-دارد/
‎ماه مبارک رمضان ماهی است که چاق‌ها در آن ماه چاق‌تر می‌شوند و لاغرها، لاغرتر البته همه ما
بهتر می‌دانیم که روزه گرفتن برای چاق شدن یا لاغر شدن نیست بلکه به منظور طهارت .
ایا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟؟؟!!! - وبسایت هواداران .
mohsenyeganeh.ir/forums/thread-77148.html
ماه مبارک رمضان ماهی است که چاق‌ها در آن ماه چاق‌تر می‌شوند و لاغرها، لاغرتر البته همه ما
بهتر می‌دانیم که روزه گرفتن برای چاق شدن یا لاغر شدن نیست بلکه .
روزه داری وزن را کم میکند یا زیاد؟! - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/./روزه-داری-وزن-را-کم-میکند-یا-زیاد؟-16004/
‎میزان کاهش وزن در ماه مبارک رمضان تا چه حدی باید باشد؟ . لطفاً برای استفاده از تمامی
امکانات انجمن ثبت نام کنید. . کیلوگرم کاهش وزن وجود دارد که این کاهش قسمتی به از
دست دادن کالری و قسمتی هم به عدم . آیا روزه سبب لاغری می شود ؟ . این چاق شدن در
زمان روزه‌داری اتفاق می‌افتد اگر فرد رعایت کالری مصرفی را ننماید و .
شیوه‌ ی چاق شدن لاغرها - تبیان
article.tebyan.net/136198/شیوه-ی-چاق-شدن-لاغرها
‎7 سپتامبر 2010 . اما اگر حوصله حساب و کتاب ‌های پیچیده را ندارید، راهی برای محاسبه سرانگشتی این
که لاغر یا چاق هستید هم وجود دارد. اگر مرد هستید قدتان را به سانتی‌ .
تغذیه / رژیم در ماه مبارک رمضان - هاست دارکوب
joomir.com/articles/item/1222-تغذیه-رژیم-در-ماه-مبارک-رمضان
‎ Rating: 5 - 2 votesتغذیه صحیح در ماه رمضان بسیار اهمیت دارد و باید مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ، . بدن
مکانیسم های تنظیم کننده ای دارد که در طی روزه داری فعال می شوند و سوخته شدن مؤثر
چربی بدن در این ماه رخ می دهد. . همه افراد در ماه مبارک رمضان دو وعده مجزای سحری و افطار
را مصرف کنند و در صورت امکان افطار و . آیا می توان در ماه رمضان رژیم غذایی را ادامه داد ؟
آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟ - فید یاب
feedyab.gdn/news/907752
‎آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟ از سایت تاپ ناز دریافت و با ذکر منبع خبر
نمایش داده شده است. با توجه به اینکه فید یاب بستر بازنشر اطلاعات به صورت .
راه های افزایش اشتها و افزایش وزن سریع - چگونه چاق شویم؟ - مجله سلامت
www.majalesalamat.com/fitness/19-methods-for-healthy-weight-gain/
‎20 ژوئن 2016 . با این حال، بخش کوچکی از جمعیت نیز وجود دارد که به دلایل بسیاری با . و ساز بدن
شود و اغلب موجب سخت شدن رژیم غذایی و نوسانات در وزن می‌شود.
سوالات رایج در مورد شیردهی - بیتوته
www.beytoote.com/baby/hygiene./faqs1-about-breastfeeding.html
‎آیا لازم است بعد از یکی دو ساعت وقتی کودکم خواب است او را برای مکیدن شیر بلند
کنم؟ . در ۲ ماه اول نوزاد ۱۰ تا ۱۲ بار در روز و بعد از ۳ ماه حداقل ۸ بار در روز شیر می‌خورد.
. در بیمارستان‌ها دستگاه‌های برقی شیردوش وجود دارد اما با دست دوشیدن بهتر است.
احساس کم‌بودن شیر یا زخم شدن سینه مادر به دلیل مکیدن غیرموثر شیرخوار است.
آیا شما چاق هستید؟
newsgt.xyz/query/?q=آیا%20شما%20چاق%20هستید؟&page=8
‎آیا کاندوم به تنهایی روش قابل اعتمادی است در صورت مصرف قرص ایا امکان دارد . احکام
روزه و ماه رمضان ویژه نامه ی ماه رمضان و آیا ربات های تلگرام خطرناک هستند . بیشتر
بدانید اثبات علمی وجود روح آیا روح وجود دارد و آیا ازدواج باعث چاق شدن می شود.
از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/./از-علائم-تا-درمان-همه-چیز-درباره-نازایی-و-ناباروری
‎10 مارس 2015 . بیشتر زوج‌ها طی ۶ ماه اولی که تلاششان برای باردار شدن را آغاز می‌کنند به . این
احتمال وجود دارد که یک مرد نابارور نیز نشانه‌هایی از مشکلات هورمونی مانند . سالمی
داشته باشد تا امکان حرکت اسپرم به سمت تخمک وجود داشته باشد. . در میان زنان
آمریکایی، غالباً ناباروری به دلیل سبک زندگی بی‌تحرک و چاق بودن آن‌ها است.Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد



رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
‎آیا برخی مواد غذایی واقعا می‌توانند به تقویت بینایی کمک کنند؟ . رمضان، ماه مبارک
روزه داری و برکات مختلف آسمانی است. . سالیان درازی است که پزشکان در مورد چاق
شدن روز افزون کودکان آمریکایی هشدار می‌دهند، اما اکنون در این واقعیت . دارند، میوه و
سبزی در برنامه غذایی روزانه آنها وجود دارد و نمک و چربی در غذای آنها به حداقل رسیده است
.
دو مانع بارداری - آفتاب
www.aftabir.com/articles/view/health_therapy/./دو-مانع-بارداری
‎7 مارس 2012 . مطالعه‌های متعدد نشان داده‌، زنانی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند در . همچنین بین چاقی
، افزایش تولید انسولین و ناباروری ارتباطی وجود دارد که به . خانمی که وزن بالا دارد،
باید ۳ تا ۶ ماه قبل از بارداری با رژیم گرفتن، وزن . آیا درمان کم‌کاری به باردار شدن
آنها کمک می‌کند؟ . راه های پیشگیری از سردرد در رمضان را میدانید؟
پاسخ به سوالات شما درباره عادت ماهیانه - سیمرغ
seemorgh.com/health/s-x-l-health/s-x-l-health./24043-24043/
‎2 سپتامبر 2015 . تغییر رنگ در ترشحات مجرای تناسلی آیا طبیعی است یا نشانه‌ای از یک بیماری؟ .
یک دوره‌ قاعدگی مدت زمان اولین روز خونریزی در یک ماه تا اولین روز خونریزی در ماه .
بنابراین دوره‌های قاعدگی نیز تمام می‌شود و دیگر امکان بچه‌دار شدن برای او نیست. .
معمولا تا ۲ سال بعد از اولین عادت ماهیانه بی‌نظمی‌های زیادی وجود دارد، اما .
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ - راستینه - سایت پزشکی و مجله سلامتی .
https://rastineh.com/چگونه-سریع-و-سالم-چاق-شویم؟/
چگونگی چاق شدن بدون آسیب رساندن به سلامتی در مقاله چگونه سریع و سالم چاق شویم
. آیا می دانید مرغ همانند داروی ضدافسردگی بر تقویت خلق و خوی شما اثر گذار است؟ .
در معده انسان به زندگی خود ادامه بدهد و امکان حیات آن در قسمتهای دیگر بدن غیر ممکن
است. . هنوز در بدن شما فرصت خوبی برای این ویروس و ابتلا به بیماری زونا وجود دارد.
احتمال حاملگی | Page 2 | تالار گفتگوی سلامت و زیبایی زنان
parsivenus.com/forum/index.php?threads/احتمال-حاملگی.948/.2
‎سوال: من دختری 22 ساله و مجردم حدود 3 ماه قبل با یه نفر سکس داشتم ولی نه سکس کامل
. ولی امکان داره که 3 ماه بعد از نزدیکی و 2بار پریود شدن حامله شده باشم بازم عذر میخوام
؟ . سوال دومم اینکه آیا این حرف که میگن پیش آب مقداری اسپرم دارد درست است؟ .
بروی پوست مثل اطراف دستگاه تناسلی بریزد جذب بدن می شود و امکان حاملگی وجود
دارد
چه کسانی نباید قرص ضدبارداری مصرف کنند؟/ داروهایی که اثر این قرص .
mehrkhane.com/fa/news/7300
‎29 ژوئن 2013 . من مجردم و میگم دوهفته اخر ماه رمضان پریود نشم. . مصرف قرص ضد بارداری بزای یک
ماه ایا عوارض مصرف در طولانی مدت رو داره? . ال دی و دوازده ساعت بعد دو قرص دیگر ال
دی خورده است,آیا باز هم امکان بارداری وجود دارد؟ . من چهر ماهه ازدواج کردم ودوماهه دارم ال دی
مصرف میکنم هیچ عوارضی هم ازش ندیدم من به هوای چاق شدن خوردم اما اصلا .
ایران نت - پاسخ به تمامی مسایل زناشویی ونزدیکی هنکام همسر در شب اول .
kissmanato.blogfa.com/./پاسخ-به-تمامی-مسایل-زناشویی-ونزدیکی-هنکام-همسر-در-شب-اول-عروسی-حتما-بازدیدکنید-
‎آیا نزدیکی با همسر از راه پشت (دُبُر) از نظر شرعی اشکال دارد؟ . او خارج و روی دهانه رحم
زن بریزد حتی به اندازه یک قطره آیا امکان باردار شدن وجود دارد؟ . شب اول ماه رمضان ۲.
اسلیو معده چیست؟ - Nofat
nofat.ir/1425/sleeve_surgery/
‎13 فوریه 2015 . در این روش بیمار پس از ۶ ماه نصف اضافه وزن خود را از دست داده و ظرف ۲ سال به وزن . در
این روش چون بی اشتهایی ایجاد خواهد کرد، لاغر شدن عذاب آور نیست. . عمل جراحی اسلیو
معده آیا عوارض و خطراتی هم دارد؟ . در ۱ درصد موارد احتمال نشت از محل بخیه ها وجود دارد که
اگر این اتفاق دیده شود . ایا امکان عمل من درتابستان وجود داره؟
جلق
antishahvat.blogfa.com/
‎آیا استمنا با تخیّل امکان پذیر است و در صورتى که آبى از انسان خارج شود چه حکمى دارد؟
. ۶-آمیزش در اول ، وسط و آخر هر ماه ( قمری ) به استثناء شب اول ماه رمضان . راست شدن
ناقص یا عدم آن (Erectile Dysfunction) در حدود یک سوم مردان وجود دارد، جدا از . اگر فردی
چاق و سنگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید،چون توسط بافت های بدن احاطه .
علل کُندی کاهش وزن در رژیم های غذایی - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله .
https://kermany.com/علل-کُندی-کاهش-وزن-در-رژیم-های-غذاییg/
‎دکتر کرمانی : با ورزش کردن ، سلولهای عضلانی فعال می شود ، و با فعال شدن اجازه .
خانم چاق : آیا مشکل ساختاری یا فزیولوژیک دیگری هم وجود دارد که کاهش وزن را کٌند
کند ؟ . خانم چاق : اگر امکان دارد علت آن را برای من شرح دهید : . 2400 کالری ( اولین
لیست غذایی که به او داده می شود برای کاهش 4 کیلوگرم در ماه ) . . غذاها و مواد مغذی ماه
رمضان .Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد
Previous



تعیین جنسیت - انجمن نوعروس
https://www.nowaroos.com/Thread-تعیین-جنسیت--1552
‎18 فوریه 2012 . برای همین برای تقویت نطفه، اقایون باید از سه ماه قبل از بارداری . مرد بر سر جنس
فرزند اختلاف نظر وجود دارد؛ عده ای طرفدار دختر و عده ای دوستدار . محیطی بدن مادر،
امکان پسر یا دختر دار شدن او را افزایش می‌دهند و دسته دوم . فیونا ماتیوز از دانشگاه
اکستر در انگلیس و همکارانش می‌‌خواستند که دریابند که آیا رژیم غذایی .
پرسش و پاسخ | کتاب های استاد خدادادی - جمشید خدادادی
khodadadibook.com/faq
‎چون در برنامه غذایی ماه رمضان، خوراکی‌های سحر همراه با آب بود. با توجه به . اگر امکان
دارد راهنمایی بفرمایید آیا از طریق طب قرآنی راهی برای درمان وجود دارد؟ مادرم دچار .
ظاهرا از خوردن هستش با اینکه زیاد هم نمیخورم ولی استعداد چاق شدن را دارم. امیدوارم طب .
روش های اصلی افزایش وزن و چاق شدن بدون چربی - نمناک
namnak.com/راه-های-افزایش-وزن.p34943
‎نمناک سبک زندگیتناسب اندام روش های اصلی افزایش وزن و چاق شدن بدون چربی .
لاغری بیش از حد هم عذاب آور است , برای چاقی و افزایش وزن چند راه مهم وجود دارد که با
رعایت آنها . آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا در یک تیم ورزشی شرکت کنید
، . درطول اولین ماه وزنه برداری، اگر به برنامه تان پایبند باشید، ممکن است دست
آوردهای .
عکس کارت پستال و اس ام اس ماه رمضان - جدیدترین های روز ایران و دنیا
irirani.ir/news/73775
‎40 دقیقه قبل . جدیدترین اس ام اس های تبریک ماه رمضان کارت پستال و عکس های ماه رمضان پیام
تبریک ماه رمضان ذهن ما باغچه . آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد؟
آیا در ماه رمضان امکان ورزش است؟ - پارس ناز
www.parsnaz.com/news_detail_17747.html
‎فواید ورزش در ماه ر مضان ماه مبارک رمضان، ماه خیر و برکت ، ماه انسان ساز و ماه نزول
برکات است که هرچه انسان کامل تر باشد از فواید این ماه بیشت. . در این بین
کافئین یکی از مهمترین این مواد است که در قهوه و چای فراوان وجود دارد . بی‌حالی و
سستی بدن، اختلال در تنظیم درجه حرارت بدن، جلوگیری از غلیظ شدن خون و کاهش .
ورزش های چاق کننده.
آیا امکان ترمیم ، شبیه سازی پرده بکارت وجود دارد ؟ - پارس ناز
www.parsnaz.com/news_detail_19198.html
‎آیا امکان ترمیم ، شبیه سازی پرده بکارت وجود دارد محل قرارگیری پرده بکارت ،پرده
بکارت . عکس های زنان ستاره ای که وقتی چاق ترند زیباتر می شوند · گدایی به این
زننده ای دیده بودید؟ . ماه رمضان،لاغری سریع در ماه رمضان،اس ام اس ماه رمضان،عکس .
این نوع پرده بکارت منجر به جمع شدن و عقب‌گرد خون در واژن و همچنین افزایش حجم شکم
و درد .
آیا بعد از بلوغ امکان افزایش آلت تناسلی وجود دارد؟ - الو دکتر
https://www.alodoctor.ir/question/./افزایش-آلت-تناسلی-بعد-از-بلوغ
‎28 فوریه 2015 . 4- جهت جلوگیری از ایجاد آلت پنهان یا دفن شده از چاق شدن خود جداً جلوگیری نمایید. 5-
از نظر علمی هنوز راهی و درمانی بدون عارضه جهت آلت تناسلی مردان و .
دکتر عباس انتظاری » مشاهده همه پرسش‌ ها صفحه 581
https://drentezari.com/زگیل-تناسلی-در-دختر-باکره/?cat.
‎آیا ممکن است زگیل تناسلی در دختر باکره در نواحی دیگری نیز مشاهده شود. بله. این
امکان وجود دارد که زگیل تناسلی در دختر باکره باعث آلوده کردن سایر نواحی نظیر دهان
و . زگیل تناسلی در دختر باکره می توانند از چند هفته تا چند ماه بعد از تماس با فرد
آلوده . احتمال تبدیل شدن آن به سرطان گردن رحم یا سرطانهای دیگر آلت تناسلی وجود
دارد.
پرسش و پاسخ در باب روزه و گوارش - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
roozeh.bpums.ac.ir/Fa/DynPages-2209.htm
‎8 جولای 2013 . 3-آیا فردی را که سابقه گاستریت اروزیو درگذشته دارد مجاز به گرفتن روزه میدانید .
سنگ کیسه صفرا اکثراً چاق هستند لذا روزه داری اکثراً مفید واقع میشود . . تحقیقی
که در انگلیس درباره امکان شعله ور شدن و تشدید سندرم گیلبرگ بوسیله روزه داری
انجام شده بود. . 3- افزایش معنی داری در وزن بدن طی ماه رمضان وجود داشت.
پاسخ به پنجمین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./پاسخ-به-پنجمین-سری-سوالات-جنسی-و-زناشویی
‎24 مارس 2012 . آیا صرف برانگیختگی و مرطوب شدن است یا باید لحظه خاصی مانند آقایان در زمانی که
انزال اتفاق می افتد باشد. . من چون میدونم که اون تمام عمرش از زن چاق بدش میومده، هنگام
نزدیکی با او دچار . ضمنا مطلبی جهت آموزش شیوه های عمل زنا شویی وجود دارد؟ . بودیم
و 4 ماه است که ازدواج کرده ایم ولی نمی دونم چرا همسرم که 27 سال دارد .Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد
Previous



چرا عادت ماهیانه نامنظم می شود؟، عادت ماهانه، قاعدگی، پریود - آکا
www.akairan.com/koodak/hygiene-lady/2013629171852.html
‎14 آگوست 2015 . علائم قبل از عادت ماهیانه · آیا جای دلواپسی برای دو بار عادت ماهیانه شدن وجود دارد؟ .
بااینکه نامنظم شدن عادت ماهیانه مسئله ای غیرعادی درمیان خانم ها نیست اما خیلی مهم است
. بعضی خانم ها از ابتدا پریودهای سنگین تری دارند (هر ماه تا ۱۲ قاشق چایخوری خون از
. اگر احتمال باردار بودنتان وجود دارد، با پزشکتان مشورت کنید.
روش های چاق کردن صورت ؟ - آلامتو
www.alamto.com/methods-filling-face.html
‎4 آوریل 2013 . آیا می‌توان بدون تزریق ژل و چربی و تنها با تغذیه مناسب صورت را چاق کرد؟ . چربی
تزریقی ممکن است طی 3-2 ماه کاملا از بین برود و نیاز به تزریق مجدد چربی پیش آید.
سلامت: احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک بعد از تزریق ژل‌ها وجود دارد؟ . امکان بروز
واکنش‌های آلرژیک و آبسه نیز به‌خصوص بعد از ضربه یا فشار ناشی از .
افزایش وزن در دوران بارداری - پارسی طب
fa.parsiteb.com/افزایش-وزن-در-دوران-بارداری/
‎این تقسیم بندی از این نظر اهمیت دارد که در هر قسمت از این سه دوره حاملگی امکان دارد
مادر یا . افزایش وزن متعادل در دوران بارداری سبب کم شدن میزان مرگ ومیر شیر خوار ،
افزایش . اگر مادر بر اساس اشتهای طبیعی خود غذا مصرف کند در آخر سه ماه اول بارداری
حدود ۹/۰ تا . خانم‌های باردار در هر شرایطی که باشند (لاغر، طبیعی، چاق) باید افزایش
وزن .
دکتر کرمانی - من باید لاغر شم ツ (معجزه ای برای چاق ها)
miracle-for-obese.blogfa.com/tag/دکتر-کرمانی
‎گروه اول به مدت 3 ماه پی در پی هر روز همراه صبحانه مقداری جوانه گندم مصرف کردند اما
گروه دوم جوانه . گوشت قرمز و زرده ی تخم مرغ وجود دارد. . آیا می دانید با هر چهل دقیقه
پیاده روی - افزون بر کار روزانه -باعث کم شدن چهل گرم از وزن خودتان می شوید؟ . از
پریروز تصمیم گرفتم تا آخر ماه مبارک رمضان 5 کیلو کم کنم . امکان از سفره دور
شوید.
اندازه آلت تناسلی مردان بر حسب سن - سایت دکتر محمد جباری | دکتر .
https://www.drjabbari.com/./اندازه-آلت-تناسلی-مردان-بر-حسب-سن/?.
گاهی در کودکان و بالغین چاق به خصوص اگر ختنه با برداشت پوست زیاد صورت
گرفته باشد، آلت . تثبیت می شوند که علاوه بر ایجاد ظاهر مناسب از جمع شدن مجدد
چربی در مناطق مورد نظر پیشگیری شود. . سلام آقای دکتر خسته نباشید من بعد ماه
رمضان جشن دارم آلتم خیلی بزرگه و وقتی نعوظ پیدا . آیا امکان درمان بدون جراحی وجود
دارد؟
تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن | تبادل نظر نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/./تمام-باید-نبایدها-واسه-نینی-دار-شدن
‎28 ژانویه 2017 . تو دو ماهکی قلبش ایستاد،شاید چند ماه دیگه ای و ف‌. . بتاکاروتن موجود در این
سبزیجات، در تنظیم قاعدگی موثر است و امکان باروری بهتر را در پی خواهد . در اینجا
10 نکته ساده وجود دارد که میتوان به دلخواه برای افزایش شانس بارداری انجام داد. . "
بعضی از مردم سوال میکنند که آیا تعداد اسپرمها با مقاربت هر روزه کاهش میابد.
پرسش و پاسخ - وب سایت دکتر راه انجام
www.drrahanjam.ir/fa/پرسش-و-پاسخ
‎پرسش : آیا برای برطرف شدن کک و مک کرم و یا پماد وجود دارد؟ . من طی 10 ماه 40 کیلو
وزن کم کردم که پوست بدنم بدجور شل شده و از اول هم شکم گردی نداشتم چربی .
اسکاراستفاده کردم تاثیر زیادی داشت اکر ادامه بدم امکان خوب شدن به تور کامل وجود
دارد؟ . من خیلی بیش از حد لاغر شدم و هرکار میکنم چاق نمیشم میتونم از امپول
ناندرولون یا .
مطالب قدیمی‌تر - طب سنتی اسلامی - بلاگفا
tebebartar.blogfa.com/?p=3
‎خودش مقاومت میکنه و زیاد نمیخوره میگه بیشتر چاق میشم) حالا. میخواستم . وجود دارد و
2-با توجه به اینکه پزشکان اعلام کرده اند این بیماری دوسویه . اما اگه امکان داره
دارویی رو بفرمایید . ۳ - آیا طب سنتی برای زود انزالی خانمها هم دارویی دارد؟ . ۴ـ علت
پوسته پوسته شدن انگشتهاطرفین ناخن وایجاد لکه های سفید . از اول ماه رمضان امسال
دچار.
دکتر رضا فقیه نصیری> پرسش و پاسخ
www.drfaghihnasiri.ir/helpdesk.aspx
‎حتما در شیراز مراکز دولتی و جود دارد که با دفترچه بیمه هزینه ناچیزی پرداخت . سلام
جناب دکتراحوال شما ایا قرص لگزوپرام 10دردرمان وسواس فکری جبری موثر است؟ .
پاسخ: سلام دوست گرامی امکان قضاوت در مورد داروها به این شکل وجود ندارد و بسته به
. با دوز 40 مصرف کردم به خاطر ماه رمضان دوباره با دوز 20 مصرف کردم تاالان حالا می
.
پرسش و پاسخ - رژیم سلامتی
https://www.foodregime.com/انجمن-سلامتی/faq/3.html
‎می خواستم بدونم در ماه رمضان با این منوال می توانم به 51 کیلو برسم یا خیر؟ . برای
مشخص شدن علت لاغری ابتدا باید یک سری آزمایش برای بیماری های انگلی، قند .
قرص لوتیروکسین در لاغری موثر است اگر شما قرص را نخورید چاق تر می شوید لذا در
. دارم با قد102 سانتی متر و وزن 14کیلوگرم آیا میان سن و قد و وزنش تناسبی وجود
دارد؟Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد
Previous



گیاهی مفید برای درمان مشکلات هورمونی زنانه - شفاآنلاین
shafaonline.ir/fa/./گیاهی-مفید-برای-درمان-مشکلات-هورمونی-زنانه
‎17 جولای 2014 . من دختر 23سال میخواستم بدونم برای این ک اندام تناسل پایین بدنم چاق باشه چه
غذابخورم چکارکنم .باسپاس . مقاوم به درمان نمی شود، اما امکان این امر در سوزاک نیز
وجود دارد که با آزمایشات . باشروع ماه رمضان داروهای گیاهی و رازیانه را قطع کردم. .
اقدام به بارداری نمود و آیا باردار شدن بعد از یکماه از زمان تزریق مشکلی
چرا با وجود اینکه غذا خورده ایم، باز هم زود گرسنه می شویم؟ - رژیم غذایی یکا
yeka.ir/blog/?p=1073
‎اما یکسری عوامل وجود دارند که می توانند تعادل هورمون ها رو بر هم بزنند و ما رو به سمت .
کمتر می شود و در نتیجه بدن ما فکر می کند که هنوز نیاز به غذا دارد و سیر نشده است.
آیا با وجود تخمدان پلی کیستیک می توان باردار شد؟! - نی نی نما
nininama.com/fa/news51963.aspx
‎13 ا کتبر 2015 . برخی از افراد مبتلا بسیار چاق هستند و معمولاً سطح هورمون‌های زنانه‌شان هم بالا است. .
این ضخیم شدن آندومتر یا لایه داخلی باعث می‌شود بعد از چند ماه که پریود . علاوه بر
این فاکتور مهم دیگری به نام AMH (Anti Mullerian Hormone) نیز وجود دارد. . و من
شنیدم که pcoشدید و ضعیق داریم ایا امکان بارداری برای من وجود دارد؟
35 کیلوگرم کاهش وزن در ۳ ماه!! - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/136167/35-کیلوگرم-کاهش-وزن-در-۳-ماه
‎31 جولای 2013 . آقای میرزایی پور که طی ۳ ماه از ۱۳۰ کیلوگرم به ۹۵ کیلوگرم رسیده است، می گوید: .
احتمال دوباره چاق شدن این آقا وجود دارد و اگر دوباره چاق شوند، از قبل چاق تر هم خواهند .
آیا ممکن است در آینده دچار عوارضی شوند؟ . در این حجم وزن کم کردن امکان داره ولی
بهرحال عوارض خاص خودش رو هم داره. . دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان.
مقاربت از دیدگاه اسلام - بهترین هدیه به همسر - بلاگفا
nobatearamesh.blogfa.com/category/16
‎5- در حال روزه ماه مبارک رمضان و . ایام مکروه . آیا نمی بینی مجانین بیشتر در آغاز و
وسط و پایان ماه تشنج می گیرند». و نیز حضرت . و سخن گفتن هنگام آمیزش که موجب
لال شدن زبان می گردد » . این وضع برای مرد چاق و مردان خسته و آلت نیمه راست وضع
مناسبی است . . یعنی رو به روی زن ، در این وضع امکان نوازش کامل یکدیگر وجود دارد.
قدرت جنسی در مردان - محمد علی محسن زاده
mohsenzade.com/index.php/./14./269-1389-02-30-19-05-40
‎وقتی تعریف از قدرت جنسی میشود متوجه خواهید شد که چه اهمیتی دارد زیرا باور . از هر
دو مورد به وجود می آید که علایم آن در مرد با شق شدن الت همراه می باشد این مرحله از چند .
سوالی دیگری که مطرح میشود این است که آیا قدرت و میل جنسی مردها متفاوت می باشد؟ .
مثال هرگونه بیماری ویروسی تا سه ماه اسپرم را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش آن ها
می .
مشاوره مخصوص مصرف کننده - شرکت داروسازی رها
www.rahapharm.com/./consulting-for-consumer-مشاوره-مخصوص-مصرف-کننده.html
‎اما این امکان وجود دارد که شخصی نسبت به دارو حساسیت داشته باشد . اصلاً چنین
موردی صحیح نیست و دارو بعد از یک روز نصف شدن از بین نمیرود . . در دوران سه ماه اول
بارداری ضرر دارد ایا مصرف این قرص doneurin10 . 10 وآسپرین 80 مصرف میکند
حال باتوجه باینکه درماه رمضان تمامی روزه های خودراگرفته مشکلی برایش پیش نمی آید
؟
جوانان حتماً بخوانند - راسخون
rasekhoon.net/article/show/618690/جوانان-حتماً-بخوانند/
‎24 جولای 2012 . کلید واژه: آمیزش ،نزدیکی (همبستر شدن)، همسر، ارضاء ، روابط جنسی . امیرالمؤمنین (
ع) فرمودند: در شبی اول ماه رمضان مرد با همسرش آمیزش نماید، زیرا خداوند . قرآن کریم:
کسانی که امکان برای ازدواج نمی‌یابند باید پاک‌دامنی پیشه کنند تا . سینه‌هایش را به
آرامی فشار ده تا آماده همبستری شود آنچنان که در تو آمادگی وجود دارد.
تصاویر انواع زیبایی پوست با طب سوزنی - تالاب
www.talab.org/makeup/beauty/photos-skin-types-acupuncture.html
‎آیا کلاژن تزریقی راه مناسبی برای پوست شماست . 2-فریدا ماه (Frieda Mah ) ،
ایروین ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید: . امکان دارد این نوع درمان به رفع
علائم آلرژی و هم چنین بهبود حافظه نیز کمک کند. . انواع متعددی از روش های طب سوزنی
زیبایی وجود دارد که به بازسازی و شاداب شدن پوست . پیامک های خنده دار ماه مبارک
رمضان.
آشنایی با مهمترین پرسش و پاسخ های جنسی | مقدار طبیعی مایع - قطره
www.ghatreh.com/news/./آشنایی-مهمترین-پرسش-پاسخ-های-جنسی
‎8 مارس 2013 . آیا ممکن است در هنگام دخول ادرار مرد به همراه مایع منی وارد واژن شود؟ . آیا راهی برای
افزودن به قطر و یا طول آلت تناسلی وجود دارد؟ . منی خارج از واژنم ریخته شد اما پریودم
عقب افتاده است آیا امکان بارداری وجود دارد؟ . ای که پرسیده بود چرا پس از ماه رمضان
این حالت برایش پیش آمده است). . ۵ میوه را هر روز بخورید، تا چاق نشوید!Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد
Previous



نی نی عشق من وهمسرم
fesgheli92.blogfa.com/
‎اخه دوست دارم طبیعی باشه ،با وجود همه دردهاش وسختی هاش اما یک ماه پیش که دکترم
عوض . هم در احساس کردن این تکان ها نقش دارد؛ زنان لاغر تکان ها را راحت تر از زنان چاق
حس می کنند. . آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده
است ؟ . الان ۴ماهم پرشده ورفتم توی ۵ماه واسه همین قراربعد از ماه رمضان برم سونوگرافی
تا .
۱۱ محدودیتی که بدن شما دارد و نمی دانستید! - سایت خبری تحلیلی .
www.tabnak.ir/fa/./۱۱-محدودیتی-که-بدن-شما-دارد-و-نمی-دانستید
‎20 سپتامبر 2011 . بنابراین یک آدم چاق فقط برای یکی دو هفته می تواند زنده بماند و بعد در . در عین حال
نقطه ای بینابین وجود دارد که همه این عوامل به بهترین . یکی از آنها خوابیدن است که
برای زنده ماندن ضروری است، اما آیا . این بیماران تا ۳ ماه بیشتر زنده نمی‌مانند. . شدن
مایعات درون شش ها و مغزها افزایش می یابد که می تواند کشنده باشد.
مسائل جنسی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو
www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/58
‎آیا ملاعبه با همسر در ماه رمضان جایز است؟ . همسر چاق و جماع . سوال:،من با نامزدم در حال
لذت بودیم در اوج لذت و نزدیک به ارضا شدن بودم ولی نگذاشتم ارضا بشوم،آبی که از من
خارج شده حکم منی دارد یا آن آب پاک میباشد؟ . مراجعه به پزشک مرد با وجود پزشک زن
. طهارت باشد اگر جنب شده و فرصت برای غسل کم باشدیا امکان غسل نیست(آب گرم و
.
رابطه قرص ضد بارداری و پریود ماهانه - پرشین وی
persianv.com/pezeshk/رابطه-قرص-ضد-بارداری-و-پریود-ماهانه.html
‎27 ژانویه 2010 . آیا نداشتن پریود ضرر و زیان دارد؟ . می شوند، استفاده از بعضی از قرص های ضد
بارداری باعث کمتر شدن موهای زائد بدن و جوش های غرور جوانی می شود.
همه چیز درباره عمل زیبایی بینی - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/health/medical./26482-عمل-زیبایی-بینی
‎13 ا کتبر 2013 . دمنوش و نوشیدنی مفید برای ماه رمضان . ممکن است نوک بینی تا ماه ها ورم و بی حسی
داشته باشد. . آیا در جراحی بینی امکانی وجود دارد که آثار بخیه در پره های بینی
بیمار . آیا چاق و لاغر شدن اختلالی در شکل بینی بعد از جراحی ایجاد می کند؟ . انجام
جراحی در شرایط کنترل شده در تمامی فصل های سال امکان پذیر است.
8 راه جادویی برای چاقی طبیعی صورت - نیک صالحی
www.niksalehi.com/./8-راه-جادویی-برای-چاقی-طبیعی-صورت.html
‎لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد.
. یبوست شایع‌ترین مشکل روزه داری در ماه رمضان را کنترل کنید . همچون تزریق ژل و
بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به . بی‌عارضه و
طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن .
خبر ها و تازه های روز
www.mehradnews.blogfa.com/1390/11?p=2
‎1 فوریه 2012 . و به قول خیلی ها : چرا زندگی فقط 6 ماه اوّلش زیباست؟ . بله منی در زنان نیز وجود دارد
و در موقع اوج شهوت و ارضا شدن ترشح می . شب اول ماه قمری بجز ماه رمضان ۲. . در
صورت مصرف قرص ایا امکان دارد برمیزان باروری تاثیر منفی گذارد؟
راهنمای خرید قرص ضد بارداری
www.salighebazar.com/index.php?option=com.
‎9 آگوست 2011 . علائمی مانند تهوع، استفراغ و سردرد، دو سه ماه پس از خوردن قرص به تدریج کم می شود و
از میان می رود. خوردن قرص . آیا در دوران شیردهی می توان از این قرصها استفاده کرد؟ .
قابل برگشت است، یعنی با قطع آن بلافاصله امکان حامله شدن وجود دارد. . بسیاری
از خانم ها معتقد هستند که با خوردن قرص های ضد حاملگی چاق می شوند؟
میگنا - هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن ! + زمان مناسب آب خوردن
www.migna.ir/vdcg.w9nrak93qpr4a.html
‎27 ا کتبر 2011 . آیا در شبکه‌های اجتماعی به زندگی مان متعهدیم؟ . چرا باید در ماه رمضان روزه گرفت؟ .
هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک در بدن .
نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن . را از
وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.
تاخیر و یا قطع پریود - ایران کهن من - بلاگفا
myancientpersian.blogfa.com/post-53.aspx
‎علت بیماری : علت این بیماری یا از کم شدن غذا است و یا کم خونی و علامتش لاغری و
دگر گونی . اگر با قطع‌ مصرف‌ پروژسترون‌ خونریزی‌ آغاز نشود، امکان‌ دارد از داروهای‌
محرک‌ تخمدان‌ . آمنوره‌ (قطع‌ قاعدگی‌) ثانویه‌ عبارت‌ است‌ از توقف‌ قاعدگی‌ برای‌ حداقل‌ 3
ماه‌ در خانمی‌ که‌ . یائسگی‌ (در صورتی‌ که‌ سن‌ بیش‌ از 35 سال‌ و بارداری‌ وجود نداشته‌
باشد)Searches related to آیا در ماه رمضان امکان چاق شدن وجود دارد
Previous

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی