مجله تفریحی نازگل


 

این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود

مشکل خانمها در ایجاد رابطه جنسی

خیلی از زنان مشکل ارضا شدن یا ارگاسم را دارند. با توجه به ارضا شدن مرد، امکان دارد زن به ارگاسم نرسد و یا مدت زیادی طول بکشد تا به ارگاسم برسد. البته بعضی از زنان شاید در طی رابطه جنسی حتی ده ها بار هم ارضا شوند که تعدادشان خیلی کم است.

اگر بگوییم زنان از نظر جنسی موجوداتی بسیار پیچیده هستند، بیراه نگفته ایم.همه می دانند که ارگاسم شدن برای خانم ها خیلی سختتر از آقایون است.در این مقاله می خواهیم به علت این مشکل بپردازیم و به شما نشان دهیم که چطور مثل مردها بتوانید به راحتی از ارگاسم لذت ببرید.با ما در ایران ناز همراه باشید

 

ببینید دقیقاً چه اتفاقی می افتد

فقدان میل جنسی موقتی به این معناست که شما طبیعتاً رابطه جنسی را دوست دارید.اما مدتی است که این میل را در خود نمی بینید. فقدان میل جنسی دراز مدت به این معناست که چند وقتی است که این شور و حرارت در شما از بین رفته است.

میل جنسی کم یعنی شما یک رابطه جنسی می خواهید اما بدنتان نمی خواهد و از نظر جسمی انگیختگی جنسی مغز را رد میکنید.دستگاه تناسلی شما خشک میماند و حساسیت شما به لمس کردن آن از بین رفته است.

اگر از کاهش میل جنسی رنج می برید، سریعاً به پزشک زنان مراجعه کرده و از او بخواهید یک چک آپ کامل روی شما انجام دهد. علت این مشکل معمولاً جسمی است و به دلایلی مثل جراحی های لگن خاصره مثل بیرون آوردن رحم، بالا بودن فشار خون، کشیدن سیگار، کلسترول بالا، تغییرات هورمونی مثل بچه دار شدن و همچنین استفاده از برخی داروها برمی گردد.

 

فقدان میل جنسی

اگر خوب فکر کنید، فقدان میل جنسی موقتی معمولاً از بروز یک اتفاق ناشی میشود.جدا از اتفاقات آشکاری مثل بچه دار شدن، اتفاقات دیگری هم در این زمینه دخیل هستند،مثل استرس، خستگی، مرگ یکی از عزیزان، تنش در رابطه، و هر چیز دیگری که ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد.

اگر توانستید آن اتفاق را تشخیص دهید، راه حل مشکل را تقریباً پیدا کرده اید. دلیلش استرس زیاد است؟

به اولویت هایتان دوباره فکر کنید. اگر غصه دار یا عزا دارید، به خودتان زمان بدهید تا بهبود یابید.اگر یک سال یا بیشتر است که میل جنسی نداشته اید و نمی دانید دلیل آن چه بوده است،آنوقت است که باید بنشینید و یک فکر اساسی کنید. صادق باشید.

شاید یکی از مهمترین دلایلی که میل جنسیتان این مدت تحریک نشده این باشد که رابطه تان رابطه ی درستی نیست یا از شریک جنسیتان خوشتان نمی آید. اما خوشبختانه با کمی حرف زدن و آموزش دیدن می توانید این مشکل را به راحتی از میان بردارید.

 

آیا ناخودآگاه از رابطه جنسی خودداری می کنید؟

بیشتر وقت ها واقعیت ناراحت کننده تر این است که مشکل شیوه ی شریکتان نیست،بلکه عدم علاقه شما به اوست. بااینکه راه های زیادی برای حرارت بخشیدن به زندگی جنسیتان وجود دارد، اما اگر واقعاً به طرفتان علاقه مند نباشید شاید نتوان کاری کرد. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید در آن رابطه عاری از رابطه جنسی بمانید یا نه.

رابطه جنسی می تواند ابزار بسیار عالی برای تهییج روابط باشد. اگر همسر شما همیشه عطش جنسی دارد،
رد کردن منبع اصلی لذت او، راضیتان می کند. گاهی اوقات -به ویژه وقتی عصبانی هستید-آگاهانه این کار را می کنید.

سایر اوقات اگر واقعاً اذیت شده باشید، اینکار به صورت ناخودآگاه انجام می گیرد.مشکلات جنسی معمولاً فقط به خودِ رابطه جنسی مربوط می شوند و گاهی می تواند نشانه ی این باشند که رابطه چندان مستحکم نیست.
از جنبه مثبتِ قضیه این هم به همان اندازه متداول و البته به همان اندازه برای زندگی جنسیتان مخرب است:

 

شما خیلی به شریک جنسیتان نزدیک شده اید

رابطه جنسی در ابتدای رابطه تان با این فرد چطور بوده است؟ اگر خوب بوده و هنوز هم مجذوب آن هستید، باید بدانیدکه صمیمیت در رابطه باعث عقب راندن شور و اشتیاق جنسی می شود. تعجب کردید نه؟

اما خوب است بدانید که زوج هایی که معمولاً صمیمی ترین و بهترین رابطه عشق و عاشقی را دارند،بدترین زندگی جنسی را دارند. یکی از مهمترین الزامات تداوم یک رابطه جنسی، تازگی است.

اگر آنقدر با طرفتان جور شده اید که همه علایق و سلایقتان باهم یکی شده است،مطمئناً رابطه جنسیتان سخت تر خواهد شد. زوج هایی که خیلی به همدیگر نزدیک نمی شوند و همیشه به خود اجازه می دهند که چیزهای تازه را امتحان کنند و دیدگاهی خاص خود را داشته باشند، همیشه زندگی جنسی بهتری باهم خواهند داشت.

 

چند نکته دیگر برای خانم ها در رابطه ی جنسی :

دلایل پزشکی را بررسی کنید. قبل از هر چیز برای ارزیابی شیوه زندگی،سلامت عمومی، داروها و سطح هورمون ها، یک مشاوره ی کامل پزشکی انجام دهید.

میل جنسی یک تصمیم است. به خودی خود اتفاق نمی افتد، شما باید باعث شوید که اتفاق بیفتد.مسئولیت انگیزش خود را بپذیرید. ببینید چه چیزهایی باعث تحریک شما می شود و چه چیزهایی میلتان را از بین می برد.

حداقل هفته ای یکبار با همسرتان قرار رابطه جنسی بگذارید.علاوه بر این یک قرار، سه قرار ملاقات دیگر هم باهم در هفته داشته باشید که بدون انجام رابطه جنسی داخل اتاق کنارهم باشید. این قرار ملاقات ها را در راس اولویت هایتان قرار دهید.

وقتی زمانش فرا می رسد با اشتیاق در رابطه شرکت کنید و خواهید دید که شما هم به اندازه ی او لذت خواهید برد.

همسرتان را متهم نکنید. اگر او می خواهد که به فلان شیوه با شما رابطه جنسی داشته باشد ،غر نزنید و شکایت نکنید که چرا وقتی نمی خواهید مجبورید کاری را انجام دهید.درعوض همه ی تلاشتان را به کار گیرید که از رابطه جنسی لذت ببرید، همین!

 

در رابطه جنسی ارگاسم نمی شوید

گاهی ممکن است اصلاً و به هیچ عنوان ارگاسم نشوید و گاهی ممکن است بسیار سخت ارگاسم شوید. مشکل شما کدام است؟

 

چند نکته:

اطلاعات خود را از بدنتان بیشتر کنید. می توانید از کتاب های آموزشی،به ویژه کتابهایی که درمورد ارگاسم صحبت میکند، استفاده کنید.هرچه اطلاعاتتان درمورد رابطه جنسی کمتر باشد، اگر زن باشید، ارگاسمتان دشوارتر خواهد بود.

خانم ها در رابطه ی جنسی نمی توانید ارگاسم شوید؟احتمالاً یک مشکل عمیق روانی برای آن وجود دارد. این مشکل می تواند یک تجربه ی زود هنگام باشد که ضربه ی شدیدی بر شما وارد کرده است اما شما آن را به خاطر نمی آورید.

گاهی مغز برخی اطلاعات را که تصور می میکند برای ما دردآور است، از ما پنهان میکند. اما فقط مغزتان نیست که می تواند چیزها را به یاد آورد، بدنتان هم می تواند. اگر فکر میکنید اشکالی در کار است اما مطمئن نیستید
که آن چیست، یا به طور کل از رابطه جنسی احساس ناراحتی میکنید، حتماً با یک روانشناس مشورت کنید.
همسرتان توانایی رساندن شما به ارگاسم را ندارد

باید بگویم که تقریباً %77 خانم ها فکر میکنند که شریک جنسیشان نمیتواند آنها را به ارگاسم برساند.حتی آنهایی که این جرات را دارند به طرفشان آموزش دهند که برای ارگاسم شدن آنها چه باید بکنند. اما چرا؟شاید دلیلش این است که طرفشان نمیتواند به همان مدت طولانی کاری که آنها می گویند را انجام دهد.

اما نکته جالب این است که تحقیقات نشان می دهد مردها دوست دارند به آنها بگویید که چه باید بکنند.تنها دلیلی که باعث می شود زود دست از کار بکشند این است که چون ارگاسم خودشان خیلی سریعتر است فکر می کنند که شما هم باید همینطور باشید. باید به آنها بگویید که شاید تا 20 دقیقه هم طول بکشد تا ارگاسم شوید، آنوقت آنها با خیال راحت کارشان را ادامه می دهند.

اگر هنوز هم نمی توانید ارگاسم شوید، می توانم راهکاری به شما معرفی کنم.ابتدا از شریک جنسیتان بخواهید به تحریک سایر قسمت های حساس بدنتان بپردازد.وقتی هر دوی شما بدانید که می توانید ارضاء شوید، فشار روحی وارد بر شما کمتر خواهد شد.

هرچه طرفتان بیشتر با روشی که شما برای رابطه جنسی کردن می پسندید انس بگیرد،کم کم می توانید از طریق رابطه جنسی با همسرتان به ارگاسم برسید. اجازه بدهید او همه ی تلاشش را برای ارگاسم کردن شما بدون استرس به کار گیرد. سعی کنید روش ها و تکنیک ها جدید را بین خود آزمایش کنید تا ببینید کدام برای شما کارآمدتر است.

 

چند پیشنهاد برای خانم ها در رابطه ی جنسی :

درمورد رابطه جنسی مطالعه داشته باشید. کتاب های خوب و مفید بخوانید و از شریک جنسیتان بخواهید که همین کار را بکند.

با گذاشتن نامی دیگر بر رابطه جنسی مشروع، آن را عملی طبیعی جلوه دهید تا دیگر عملی زشت و ناشایست را در ذهنتان تداعی نکند. نگران اینکه بقیه چه فکری درموردتان میکنند نباشید.

همیشه نگران این هستیم که طرفمان چه فکری درموردمان میکند یا اگر مادرمان بفهمد چه فکری می کند. دست ازاین فکرها بردارید.

هروقت دیدید ذهنتان درگیر چنین موضوعاتی می شود با آن مقابله کنید. دست از خرده گرفتن بر اندامتان بردارید. بله شما کامل نیستید اما هیچ انسان دیگری هم در جهان وجود ندارد که کامل باشد. با این افکار مقابله کنید.

 

مثل مردها رفتار کنید:

وقتی جلوی آینه می ایستید به جای متمرکز شدن روی نقاط ضعفتان، به نقاط مثبتتان بیندیشید.گذشته ی جنسی خود را بررسی کنید.چه پیامهایی درمورد رابطه جنسی از والدینتان دریافت کرده اید؟

چه تجربیات دیگری در گذشته داشته اید که امروز بر شما تاثیر گذاشته باشد؟با یک دوست مطمئن صحبت کنید. با شریک جنسیتان صحبت کنید.و اگر با هیچکدام از اینها دوست نداشتید، با یک متخصص روانشناس مشورت کنید.

 

موقع رابطه جنسی کردن، فقط به لحظه حال توجه داشته باشید.

روی احساسات آن زمان خود متمرکز شوید. اگر فکر میکنید که ذهنتان به سمت افکار منفی می رود -یا حتی به سراغ کارهایی که باید انجام دهید-به سرعت این افکار را پس بزنید. حتی نباید تمرکزتان بر ارگاسم باشد.فقط باید از آنچه در همان لحظه اتفاق می افتد لذت ببرید.

نوشته این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a7%db%8c%d9%86-3-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ac%d9%86/
Did you mean: این 3 مرد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود

این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود - تاپ ناز
www.topnaz.com/این-3-مورد-باعث-مشکل-در-برقراری-رابطه-جن/
‎5 ساعت قبل . مشکل خانمها در ایجاد رابطه جنسی خیلی از زنان مشکل ارضا شدن یا ارگاسم را دارند. با
توجه به ارضا شدن مرد، امکان دارد زن به ارگاسم نرسد و یا مدت زیادی .
این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
livewatch.ir/این-3-مورد-باعث-مشکل-در-برقراری-رابطه-جن/
‎4 ساعت قبل . مشکل خانمها در ایجاد رابطه جنسی. خیلی از زنان مشکل ارضا شدن یا ارگاسم را دارند. با
توجه به ارضا شدن مرد، امکان دارد زن به ارگاسم نرسد و یا مدت زیادی .
این ۳ مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود / مجله .
eqms.ir/fa/170161/این-۳-مورد-باعث-مشکل-در-برقراری-رابطه-جن/
‎4 ساعت قبل . این ۳ مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود مشکل خانمها در . علاوه
بر این یک قرار، سه قرار ملاقات دیگر هم باهم در هفته داشته باشید .
نشانه های ارضاء شدن زن چیست؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/woman1-signs-satisfied.html
‎معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش
جنسی . شونده در رسیدن به ارگاسم است که به ایجاد دسترس یا مشکلات زناشویی منجر
می‌شود. . این زنان به حدی در مورد رابطه جنسی خود نگران شکست هستند که قادر به
کسب آرامش به . 3- بعد از ارضاء شدن، زنان به خواب میروند تا صدمات وارده را جبران
کنند.
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/health/بررسی-خودارضایی-از-نقطه-نظر-علمی
‎فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در. . پس از آن
منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ کامل . در خانم
ها هم غده ی هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در .
خودارضایی از بدن خارج می شود، مشکلات عصبی از قبیل رعشه برای فرد ایجاد می شود.
چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ - پارسی طب
fa.parsiteb.com/چه-میزان-رابطه-جنسی-طبیعی-است؟/
‎خیلی وقت ها بوده که اگر سه ماه یکبار رابطه جنسی می کردیم برایمان نعمتی بود. .
وقتی زوج ها برای مشاوره می روند، این خانم ها هستند که مردها را به زور سمت دفتر کار .
چندانی برای تعیین حد کفایت رابطه جنسی ندارند چون باعث می شود خیلی زوج ها فکر
. با اینکه خیلی از مشکلات پزشکی یا برخی داروها در پایین آوردن میل جنسی نقش
دارد، .
واژینیسموس؛ بیماری قابل درمان زنانه - مهرخانه
mehrkhane.com/fa/news/./واژینیسموس-بیماری-قابل-درمان-زنانه
‎این جراح و متخصص زنان بیان کرد: گاهی آموزش ناکافی از ارتباط جنسی، باعث می‌شود
. یا زنانی که اولین تجربه رابطه جنسی را دارند، باعث می‌شود خشکی واژن برطرف شود
و حالت . است، با کسی که ترس از برقراری رابطه جنسی دارد، یا کسی که مورد تجاوز
جنسی قرار . سلام به همه بچه ها منم این مشکل وداشتم درنان شدم یه تاپیک به اسم درمان .
علت سرد مزاجی در زنان چیست - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/./2028-علت-سرد-مزاجی-در-زنان-چیست
‎سرد مزاجی و بی میلی جنسی در زنان،علت سرد مزاجی در زنان چیست. . آمده ولی در اختلال
سرد مزاجی اولیه بیمار از شروع اولین رابطه زناشویی دچار این مشکل بوده است. . سرد
مزاجی از نظر شدت به 3 نوع تقسیم می‌شود. . می‌کنند اما در موارد شدید خانم اصلا حاضر
به برقراری رابطه نیست و این عمل ممکن است باعث از هم . در مورد ایدز بیشتر بدانیم.
20 روش برای رسیدن خانمها به ارگاسم - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/388-20-
‎یکی از نگرانی های خانم ها درمورد رابطه جنسی مشکل آنها در رسیدن به ارگاسم است. .
خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود این "
شروع . 3) چیزهایی که موجب حواسپرتی می شود را از بین ببرید—خیلی از خانم ها
موقع . اکثر خانم ها برای اینکه بتوانند از طریق دستگاه تناسلیشان با کسی ارتباط
برقرار .
اطلاعات کامل درباره ارگاسم در زنان - افزایش سرعت ارگاسم
www.amazing.ir/1394/02/16/orgasm-in-women/
‎انزال در زنان , لذت جنسی و ارگاسم در زنان , دلایل ارگاسم در زنان . البته در متون
تخصصی ارگاسم به این صورت تعریف می شود: انقباض شدید ماهیچه ای در طی رابطه
جنسی که به . حتی برخی معتقدند این ارتباط میان ناحیه واژینال و کلیتورال باعث
شده که ناحیه . اگر عمل تحریک مستقیما از این نقطه از اندام جنسی زن شروع شود سبب
می شود تا .Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود



بی خیال بیا اینجا.
sasansalar21.blogfa.com/
‎28 سپتامبر 2014 . سوال جنسی هشتم : ریختن منی روی ناف باعث بارداری میشود این جمله صحیح نیست و
تنها . همانطور که زنها تنها برای احساسات با مردها رابطه برقرار نمیکنند تکامل انسان
به پیوند با . داشتن رابطه جنسی در خانم ها باعث تقویت عضلات کف لگن می شود. .
باورهای این چنینی ناشی از کمبود اطلاعات در مورد چرخه قاعدگی است.
انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=862
‎مشکلات عدیده در روش زندگی روزمرّه ما که باعث تشدید این معضل می شوند از سویی و .
با تدبیر مناسب، به درمان این مشکل بپردازید و تجربه یک لذّت زناشویی حلال و مورد .
گفته می شد که«انزال زودرس، انزالی است که در کمتر از دو(و در بعضی تعاریف سه . ۱
- در این تعریف، مفهوم ارضای روحی مرد به هنگام رابطه جنسی نادیده انگاشته می شود.
آموزش ارگاسم در زنان - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/./1041-Education-org-asm-in-women
‎معمای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و انزال آنان است یک واکنش جنسی .
نکردن آن در حین عمل جنسی میتواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشوئی
گردد . بر فرآیند ارگاسم خانم ها موثر است که سعی میشود در این مطلب به آن پرداخته
شود . بدین معنا که مردان برای برقراری رابطه جنسی به احساس همانند خانم ها نیاز ندارند
.
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟
vista.ir/./آیا-ارتباط-جنسی-در-زمان-بارداری-و-تولد-فرزند-مجاز-است؟
‎این کار همچنین باعث می شود که زوج ها پس از تولد فرزندشان هم زودتر به حالت طبیعی
زندگی . برخی خانمها در حین بارداری بخصوص سه ماهه اول و تا زمانی پس از زایمان بر
اثر . خانمها اولین و مهمترین نکته این است که آنها را مجبور به برقراری ارتباط جنسی
. در بعضی افراد هم مشکلات رابطه زناشویی است که باعث رخ دادن این مسئله می شود که
.
همه چیز در مورد خانم ها
www.saba0011.blogfa.com/
‎14 ژوئن 2010 . 3- از پوشیدن لباس هاى تنگ و چسبان (به خصوص لباس زیر این چنینى) اجتناب
ورزید. . اگر افزایش ترشح باعث تغییر رنگ، بو ، التهاب ناحیه تناسلی، خارش،
سوزش . تخمک گذاری در خانمها معمولا ۱۴ روز پیش از آغاز پریود بعدی انجام می شود. .
از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جنسی برقرار شد اما لذتی را که در نظر .
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/./نداشتن-رابطه-جنسی-مفید-است-یا-مضر
‎۴- رابطه جنسی باعث افزایش تولید هورمون تستوسترون می شود: این هورمون باعث .
جوونی کجایی که یادت بخیر " ماهم زمانی هفته ای سه بار رابطه جنسی برقرار . کاش
میشد در مورد رفتار اقایون در کم شدن رابطهی جنسی هم بیان میکیردین چون من و . شما از
پنحاه سالگی انواع و اقسام مشکلات بدنی پیدا می کنی بعد می خوای تا صد سالگی .
اسفند ۱۳۸۸ - روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر
masaelejensihot.blogfa.com/8812.aspx
‎3- تغذیه مناسب:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند. . امروزه کاندوم
های زنانه نیزعرضه شده که خانم ها قبل ازنزدیکی می توانند آن را استفاده کنند. . گاهی
افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط یک .
هیچ چیز شهوانی در مورد مردی که برای برقراری رابطه جنسی از همسر خود اجازه می گیرد، .
آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/aksdar-pasokh/211627.php
‎دنیای جنسی مردان بسیار گسترده و پیچیده است و برای اکثر خانم ها غیر قابل حدس .
اگر چه گفته میشود مردان بیشتر با نگاه و دیداری تحریک و جذب میشوند اما فراموش .
میشود استفاده از این عطر باعث جذب جنس مخالف میشود ، اما لزوما در مورد همه یکسان .
اگر در خصوص رابطه جنسی و رابطه زناشویی با همسرتان دچار مشکل هستید یا نیاز به
.
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/./بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور-درمان-می‌شود
‎27 ا کتبر 2013 . هفته نامه «همشهری تندرستی» به دلیل انتشار این مطلب در مورد سلامت جنسی .
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ . اگر می‌خواهید
درباره علت سردمزاجی خانم‌ها و روش‌های رفع این مشکل . گاهی هم مرد در رابطه جنسی فقط
همسرش را به عنوان شی در نظر می‌گیرد و رابطه عاطفی عمیق با او برقرار نمی‌کند.
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
‎یکی دیگر از دلایلی که کاهش میل جنسی را در زنان موجب می شود این است که آنها هنگام
. تاریخ : دوشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۲ | 9:3 | نویسنده : baratian mahdi . مشکل
از این جا ناشی می‌شود که آگاهی از سلامت خود یا دیگران به راحتی امکانپذیر نیست. . که
آنها به علت تهدید و فشار فیزیکی مردان مجبور به قبول برقراری ارتباط جنسی شده‌اند.Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



دوران بارداری زن و شهوت جنسی بالای مرد | پرسمان دانشجویی - تربیتی و .
www.moshavereh.porsemani.ir/./دوران-بارداری-زن-و-شهوت-جنسی-بالای-مرد
‎این را بدانید که یکی از نشانه های افراد عاقل و پویا، کسب آگاهی در زمینه های مورد نیاز
است. . برخی خانمها در حین بارداری بخصوص سه ماهه اول و تا زمانی پس از زایمان بر اثر
. او گردد وحتی این رابطه می تواند به شکل های دیگر بوده و بدون انجام نزدیکی، زن و مرد
هردو لذت ببرند. 4. . چنین حالتی در زن باعث ایجاد انقباضات جزئی در رحم می شود.
دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=411
‎در این مردان بیضه ها تحلیل رفته و اندازه آنها تقریبا به اندازه یک سنجد می شود. . است
بعلت سرد مزاجی شدید (کاهش میل جنسی) حاضر به برقراری رابطه جنسی با شوهر .
ویروس زگیل تناسلی عامل ایجاد سرطان دهانه رحم در خانمها و سرطان دستگاه تناسلی در .
من 2 الی 3 بار بعد از ارضاع شدن شاهد بیرون آمدن خون شدم به نظر شما مشکل چیست ؟
رابطه جنسی و عشق : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=46
‎16 جولای 2016 . در خانم ها علاوه بر قسمت خارجی دستگاه تناسلی، این زگیل ها داخل و خارج . «بیماری
ایدز سه مرحله دارد؛ مرحله اول زمانی است که ویروس وارد بدن می شود، فرد را . علت های
متعددی باعث بروز این مشکل می شود که یکی از آنها نقص . فیزیوتراپ ها توصیه
کرده اند که قبل از برقراری رابطه جنسی به مدت ۲۰ دقیقه ورزش کنید. این .
مسائل جنسی - • تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی در سلامت و روابط .
asmantanhast6.mihanblog.com/extrapage/16
‎برنامه پیش در مورد اثرات این مواد بر روی روان صحبت کردیم و در این برنامه در . شراب
رابطه کمی راحت تر برقرار می شود بخاطر اینکه مهارهای ذهنی تا حدی برداشته می . از
جمله مهمترین عوارض جانبی مصرف الکل پیش از رابطه جنسی برای خانم ها این .
پژوهشگران حدس زدند که کشیدن سیگار در دراز مدت می تواند باعث مشکل در نعوظ مردان
هم بشود.
5 علت اصلی بی میلی زنان به رابطه جنسی - نمناک
namnak.com/بی-میلی-زنان-به-رابطه-جنسی.p29105
‎ Rating: 4.7 - 75 reviewsبی میلی زنان و علت سردمزاجی خانم ها و بی میلی به رابطه زناشویی و کاهش لذت رابطه .
وی در این باره توضیح داد:«اگر مردی از نظر وضعیت سلامتی دچار مشکلات جنسی از .
حین برقراری رابطه جنسی از دیگر مواردی است که باعث بی میلی جنسی در زنان می شود
.» . عکسدرگیری در بازی تیم دو لژیونر ایرانی و دخالت پلیس+عکس3 بلای بزرگ .
چند بار رابطه جنسی در هفته طبیعی است؟ - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/./چند-بار-رابطه-جنسی-در-هفته-طبیعی-است
‎20 نوامبر 2014 . بعضی ها پرسش می‌کنند که مثلا در دهه ۴۰ زندگی چند دفعه ارتباط جنسی در هفته نیاز
است. درحالی که به هیچ‌ عنوان در مورد تعداد برقراری رابطه نرمال در دهه های مختلف عدد و
رقم وجود . در این موارد است که تعدد روابط مشکل‌ساز می‌شود، آن هم نه مشکلات جسمی،
بلکه مشکل در . من با زنم در هفته دو یا سه بار رابطه داریم اما با التماس
ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است - آموزش‌های زناشویی - - blogfa .
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx
‎3- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید
میتواند به . بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه و معاشقه چنین رفتاری دارند. .
تمرکز کنند و حوصله رابطه و معاشقه ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این
مشکل شما را بپذیرند. . این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون‌های جنسی می‌شود.
هیجانات جنسی در زنان از چند قسمت تشکیل شده؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/14368_هیجانات-جنسی-در-زنان-از-چند-قسمت-تشکیل-ش.html/
‎اما کم کم با پیشرفت علم و تحقیقات پژوهش گران اطلاعات زیادی در این رابطه جمع
آوری شد. . همانطور که رویاهای جنسی در مورد مردان منجر به میل جنسی می شود در مورد زنان
نیز میل . ۲) باعث جمع شدن مقدار زیاد خون در لگن خاصره و دستگاه تناسلی میگردد. .
این امر به برقراری تحریک جنسی کافی در مرد کمک می کند و تحریک را افزایش میدهد.
در هفته چند بار رابطه جنسی طبیعی است؟ - که
www.irannaz.com/several-times-a-week-is-normal.html
‎برای برقراری رابطه جنسی در روز یا هفته، نشانه و رقم مهم نیست بعضی ها پرسش .
درحالی که اصلا در مورد تعداد برقراری رابطه نرمال در دهه های مختلف عدد و رقم خاصی وجود
ندارد . مردی در روز 3 بار رابطه زناشویی داشته باشد ولی این حالت بیماری به‌شمار
نمی‌رود. . و درخواست از طرفین به میزانی است که باعث ایجاد مشکل در زندگی روزمره
می‌شود.
پـزشکی ، آموزش عمـومی
www.radin2010.blogfa.com/
‎4 ا کتبر 2016 . نوشته شده در سه شنبه ۱۳ مهر۱۳۹۵ساعت 18:43 توسط رادیــــن| . اگر زن شما بعد از
برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش . مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب
سوزش و خارش آن شود. . در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را
بررسی می کنیم . . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشک شدن مهبل می شود که.Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
jense.blogfa.com/
‎در ادوار مختلف، در بعضی فرهنگ ها و ملل به عنوان رابطه ای طبیعی مورد قبول جامعه
ثبت . را می‌تواند برای خانم‌ها ایجاد کند، من‌جمله اینکه عضلات حلقوی که کانال anal را
می . در مردان رابطه مقعدی همچنین باعث تهیج و تحریک پروستات (عضوی که در مرحله
اوج . سوالی که اغلب مطرح می شود این است که چگونه می توان رابطه جنسی مقعدی امن
تری .
چرا در ارتباط جنسی دچار درد می شویم؟ | جدید 95
www.rahafun.com/چرا-در-ارتباط-جنسی-دچار-درد-می-شویم؟.html
‎برخی از خانمها موقع برقراری ارتباط جنسی احساس درد میکنند ما امروز برای شما
آموزشهایی داریم . احساس درد حین ارتباط جنسی لذت مورد نظر را از بین خواهد برد. . بد
نیست نگاهی به این مشکل بیندازیم و ببینیم علت دردناک بودن رابطه جنسی چه می
تواند باشد. . اگر شما هم هنگام برقراری ارتباط جنسی دچار درد می شوید، مطمئناً این
مسئله باعث .
مشکل رابطه ی جنسی با همسرم| مشاوره خانواده
sppm.ir/مشکل-رابطه-ی-جنسی-با-همسرم/
‎البته همسرم روی این موضوع خیلی حساسه و همش می پرسه که ارضا میشی یا نه ولی من به
دروغ میگم آره. . 3- مردتان با انجام عمل جنسی مشکل دارد. . مردها همیشه حواسشون کاملا
متمرکز می باشد و این باعث میشود که مردها زودتر از خانم ها به انزال برسند. . مجرای
تناسلی می شوند و برقراری رابطه جنسی و دخول بسیار سخت و حتی غیر ممکن می شود.
شب زفاف
giiiiig.blogfa.com/
‎دردهای حین عادت ماهانه ی خانم ها یکی از شایع‌ترین شکایات آنها در طول این دوره است. . لذا
توصیه می‌شود، یک هفته قبل از پریود، شروع به مصرف روزانه 500 میلی‌گرم منیزیم به
. 3. به رابطه ی بین زندگی جنسی و سلامت احساسی خود دقت بیشتری داشته باشید .
هر دوی شما احساس امنیت و آرامش خواهید کرد و این رابطه جنسی باعث بهبود وضعیت .
اختلالات جنسی که باعث ایجاد حق فسخ می گردند
babafars.ir/fa/maghalate-hoghoogh/ghazaei./2371-ekhtelal.html
‎مطابق با حقوق اسلامی،زن می بایست نسبت به انجام این رابطه تمکین نماید ودر . اما
موارد دیگری نیز وجود دارد که در آمار 21درصدی درخواست طلاق به دلیل عدم تفاهم می گنجد
(3). . گفته می شود مشکلات جنسی شایع ترین بیماری درمان نشده است. . اما مالکی ها
همانند فقهای شیعه ،در مورد عیب ویژه زن ومرد ،طرف مقابل را مستحق فسخ نکاح می دانند .
هنر رابطه زن و مرد - راهنمای جنسی زوج ها
anyasha.blogfa.com/cat-25.aspx
‎30 سپتامبر 2012 . اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خوروپف شما بلند نشود!3. . مشکل
اینجاست که اونها در اثر سرکوبهای پیاپی انتظار بیش از حدی از روابط جنسی دارند. .
همه این ناراحتی ها روی هم جمع شده و سبب میشود که احساس نزدیکی که خانم نسبت . ما در
مورد این مطلب که چرا آقایون از برقراری رابطه جنسی امتناع می ورزند به .
پاسخ به دومین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./پاسخ-به-دومین-سری-سوالات-جنسی-و-زناشویی
‎4 مارس 2012 . اختلال نعوظ در مردان دارای سه علت بزرگ عروقی, عصبی و هورمونی است. . برای ارضاء
شدن در یک رابطه زناشوئی، انجام عمل مقاربت الزامی نیست، این بخصوص در مورد خانمها
صدق می کند. . ظاهرا شما از بدو شروع زندگی مشترک این مشکل را داشته اید. . همسرم
بسیار با هیجان وارد رابطه جنسی می شود و بر عکس بقیه خانوم ها .
رابطه جنسی مقعدی | تریبون آزاد
tribuneazad.ir/رابطه-جنسی-مقعدی/
‎آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن یا برجسته شدن باسن میشود. . در این مورد
میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی . کلا” این روش
مردود هست و توصیه میکنیم سعی نکنید مثل فیلمهای پورنو رابطه برقرار کنید .
حدود نصف زنان باردار که دچار تهوع می شوند پس از قدم گذاشتن به سه ماهه دوم، کاملا خوب
می .
چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند - درمان ناتوانی جنسی مردان
www.dohaclinic.org/articles/230-جنسی.html
‎چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و
نحوه . در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . . در
خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس ( چوچوله ) و نوک پستان . . طولانی مدت
مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب شدن ازدواجتان هم می شود.
زندگی زناشویی_.
sajjadm51124699.blogfa.com/
‎زمان حداکثر توانایی شما برای باردار شدن، دو تا سه روز پیش از این است که دمای بدن
شما افزایش پیدا کند. . تخمک گذاری در خانمها معمولا ۱۴ روز پیش از آغاز پریود بعدی
انجام می شود. . هر چقدر پریود شما نامنظم تر باشد، تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری
مشکل تر می شود. . زمان نامناسب در برقراری رابطه جنسی باعث نابودی علاقه میگردد
.Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



مواد غذایی مفید در تقویت میل جنسی | مرجع سلامت و زیبایی زنان
parsivenus.com/?q=مواد-غذایی-مفید-در-تقویت-میل-جنسی
‎پیدا کردن دلایل اصلی این مشکل به اندازه داشتن یک تغذیه سالم که غنی از مواد مغذی
ویژه . اسیدهای چرب امگا 3 می تواند خلق و خوی منفی را از بین برده و میل جنسی را
افزایش دهد. . ولی این میوه باعث افزایش میل جنسی در زنان نیز می شود. 9. . قبل از
برقراری رابطه جنسی 10 عدد شاه توت یا یک قاشق چایخوری از بذر آن مورد استفاده قرار
گیرد.
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند - عصر ایران
www.asriran.com/fa/./17-راز-جالب-آقایان-که-دختران-حتما-باید-بدانند
‎1) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما. . 3) مردان ازدواج را جدی می گیرند .
بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و
گفتن . بسیاری از مردان دوست دارند همسر آنها شروع کننده رابطه زناشویی و مشتاق این
رابطه . شروع رابطه زناشویی از سوی زن می تواند باعث رضایتمندی بیشتر زوجین
شود.
آسیب شناسی خود ارضایی و استمناء
aseib.blogfa.com/
‎آیا می دانید یکی از نقص ها و بیماری ها زود انزالی است که مرد یا نمی تواند رابطه جنسی
برقرار کند(قبل از مقاربت منی از او خارج می شود) یا اینکه . با سه گروه خداوند در روز
قیامت سخن نمی گویند ، به آنها نظر رحمت نکرده و ایشان را پاک نمی . این کتاب تالیف
مرحوم استاد مصطفی زمانی است که مشکلات جنسی جوانان رو مورد بررسی قرار داده است.
روان شناسی جنسی
www.psychologist.blogfa.com/
‎12 ا کتبر 2011 . به صورت کاملا علمی و اکیدا تلاش می شود تامطالب ارسالی مورد تایید اساتید
دانشگاهی باشد. . وابسته می‌شود و هم مشکل انزال زودرس‌اش حل نمی‌شود و به مرور به
مشکلات ثانوی . در خانم‌ها هم، مصرف این مواد می‌تواند موجب به هم ریختن سیکل قاعدگی و
عادت ماهانه شود. . دلیل برقراری رابطه جنسی; قضاوت فردی; رفتارهای بازدارنده.
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
‎لطفا جهت حل مشکلات خود به روانشناس دیگری مراجعه نمایید . و این فکر کردن باعث
یاد آوری خاطرات با او بودن و ترغیب شما به ادامه ی ارتباط می شود. . وقتی زن و مرد
عصبانی اند ، چگونه رابطه عاشقانه برقرار کنند؟ . در مورد دوم ،یعنی زن مدیر باشد ،
این امر با فطرت زن مغایرت دارد ،خانم کلیودالسون روانشناس در مورد روحیه زن این گونه
می گوید .
کمک در شناخت بیماری های جنسی
doste-mehrabon.blogfa.com/
‎اگر در طی این مسیر تخمک توسط یک اسپرم مرد بارور شود تخم ایجاد می‌شود و تخم به .
تغییر سطح هورمونهای جنسی در بدن باعث ایجاد مراحل مختلف سیکل قاعدگی می شود. .
در بین خانم‌ها این‌طور شایع شده که عادت ماهیانه باید هر ۴ هفته یک‌‌بار اتفاق . اگر آن ها
احساس بدی در مورد بدن خود داشته باشند به راحتی از رابطه جنسی لذت نمی برند.
من و دوست دخترم با یکدیگر رابطه جنسی داریم البته می دانیم کارمان گناه .
www.porseman.org/q/show.aspx?id=98593
‎در ارتباط با رابطه و پیوند دو جنس مخالف به طور کلی سه دیدگاه مطرح است: . عقد رسمی
تحقق پیدا می کند مورد تأکید قرار داده و ده ها آیه و صدها روایت از معصوم در مورد اهمیت .
اگر احکام الهی مراعات شود این نوع رابطه نه تنها مجاز است بلکه مورد تأکید اسلام است و
. می زنید، نمی توانیم بگوییم که این رابطه حرام است و یا گناه دارد، یعنی مشکل
شرعی .
اصول تربیتی کودک زیر 7 سال | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
www.pasokhgoo.ir/node/82649
‎18 دسامبر 2012 . آن وقت در رابطه با دوستان، همکلاس ها و معلم هایش دچار مشکل می شود، زودرنج و عصبی
شده یا . این احساسات باعث می شود که کودک افسرده و پرخاشگر شود. . در مورد بچه ها و
چگونگی تربیت یافتن آنها به طرق مختلف آموزش ببینید. . این مسئله،در کودکانی
که شاهدروابط جنسی والدین بوده اند ویا اندام تناسلی آنها را دیده اند .
ایدز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ایدز
‎هیچ‌گونه درمان یا واکسن وجود ندارد؛ اگر چه درمان ضدویروسی می‌تواند باعث کاهش دوره
بیماری و . عفونت HIV دارای سه مرحله اصلی است: عفونت حاد، دوره نهفتگی و ایدز .
همچنین گفته می‌شود تجاوز جنسی خطر انتقال HIV را افزایش می‌دهد چرا که در این حالت
به . در سال ۲۰۰۹، بین ۳٫۶ تا ۴۲ درصد مردان و زنان کشورهای مختف جهان مورد آزمایش
قرار .
مطالب قدیمی‌تر - اطلاعات پزشکی در مورد حاملگی، مسائل جنسی - blogfa .
hamelagi-s.blogfa.com/?p=2
‎مردان توجه کنند که اگر زن بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به
مرد . بعنوان مثال رویش مو در ناحیه صورت و سینه خانمها پرمویی تلقی می شود. . به
علاوه، تجربه نکردن ارگاسم اغلب با سایر مشکلات جنسی مانند آمیزش دردناک همراهی دارد.
. 3- سردرد میگرنی ممکن است باعث افزایش میل جنسی شود و این عمل باعث رفع
سردرد .Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



رابطه جنسی در دوره قاعدگی | بانوی پارسی
www.persianlady.ir/رابطه-جنسی-در-دوره-قاعدگی/
‎31 مه 2013 . رابطه جنسی به خودی خود منجر به مشکل خاصی از این نظر نمی شود. . ریزش داخلی رحم
سریعتر ریزش کند و قاعدگی زودتر از زمان مورد انتظار پایان یابد. . images (3) .
اغلب خانم ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آنها در زمان قاعدگی افزایش پیدا می کند. .
انجام میدهد که این امر به خودی خود او را از برقراری رابطه جنسی دور می کند.
دخترانه.
www.girls-khoderzaeee.blogfa.com/
‎اگه کسی سوالی در مورد خودارضایی یا ارضا شدن به هر نحوی یا از این قبیل سوالا داره
بپرسه . 3. ورزش نه شدید و نه بسیار ناچیز بلکه ورزش با شدت متوسط بکنند. 4. به
آرامی پیاده روی . یک سیکل یا چرخه جنسی در خانمها از 4 مرحله تشکیل می شود: . حدود
90 درصد مردان ظرف 2 دقیقه پس از برقراری رابطه زناشویی به ارضاء جنسی می رسند.
رابطه جنسی - خودمونی
ss32.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی
‎برخی خانمها در حین بارداری بخصوص سه ماهه اول و تا زمانی پس از زایمان بر اثر .
جنسی خانمها اولین و مهمترین نکته این است که آنها را مجبور به برقراری ارتباط جنسی
نکنید . در مورد خشکی واژن هم استفاده از مواد لغزنده کننده محلول در آب استفاده می
تواند . در بعضی افراد هم مشکلات رابطه زناشویی است که باعث رخ دادن این مسئله می
شود که .
رایج ترین سوالاتی که بعد از رابطه جنسی ذهن شما را درگیر میکند - آی .
www.irmix.ir/2015/./رایج-ترین-سوالاتی-که-بعد-از-رابطه-جنسی-ذ/
‎27 ا کتبر 2015 . همچنین از نظر شرعی نیز رابطه جنسی توام با دخول در دوره عادت ماهانه منع شده . اگه شما
مخالف این مورد باشید میشه بهتون گفت که خب از جنبه آموزشی نگاه کنید؟ . به
قاعدگی یا عادت ماهانه در خانمها و حتی عدم خونریزی ماهانه ایجاد می شود. . لذا حفظ ارامش و
طمانینه در سکس و پرهیز از تنش و اضطراب باعث می شود سردرد ایجاد نشود.
نکات مهم قبل از رابطه جنسی – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/نکات-مهم-قبل-از-رابطه-جنسی/
‎نکاتی که قبل از برقراری رابطه جنسی باید رعایت کنید . این کار به هیچ عنوان
برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. . و حتی در برخی مورد ها باعث رغبت بیشتر و
تحریک بیشتر طرف مقابل می شود . . درآوردن · راهکارهایی برای موفقیت در یک هفته
کاری جدید · اثرگذاری جهان های موازی بر یکدیگر · چگونه مشکلات را در کمترین زمان
دور بزنیم .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎این در حالیست که اکثر خانمها نسبت به فردی که با آن رابطه جنسی برقرار میکنند
وابستگی احساسی پیدا میکنند . شناسایی هورمونی که در دختران باعث وابستگی
میشود A X I T O S I N هورمون . 3- تغذیه: برای جبران خون از دست رفته در این دوران می
‌توانید از غذاهای مقوی مانند . در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغز می
گردد .
شیوه صحیح تحریک جنسی همسر - لذت زندگی
lazatezendegi.persianblog.ir/post/12/
‎حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از
آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، .
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
‎13 نوامبر 2012 . خیلی وقت‌ها خودشان نپذیرفته‌اند تنها نیاز جنسی آن‌ها را به یک رابطه کشانده. . حتی
وقتی با کسی که مجرد است، ارتباط برقرار می‌شود، این واقعیت که این . شاید در مورد
مردی که متأهل است، این احساس کمتر باشد و خانم دوم حتی . همیشه اونهایی که جزو اولین
ها هستند مشکلات زیادی باید تحمل کنند ولی این مسیله ازدواج موقت .
آمیزش جنسی در دوران بارداری | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=2535
‎در دوران بارداری رابطه جنسی در حالت معمول هیچ مشکلی ایجاد نمی کند . . در این مورد
نیز نگران نباشید چون این افزایش تحرک بدلیل افزایش جریان خون ناشی از افزایش
ضربان . طی سه ماهه سوم ممکن است افزایش وزن، بزرگ شدن شکم و حساسیت سینه ها و
سایر مشکلات باعث شوند کمتر . بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می
شود.
فریز زخم دهانه رحم و پیشگیری از سرطان | دکتر صفارزاده - متخصص .
azitasaffarzadeh.com/blog/cervical-erosion-cryotherapy/
‎نگرانی اصلی در مورد زخم دهانه رحم این است که می تواند باعث سرطان دهانه رحم شود. تست
پاپ اسمیر . زخم دهانه رحم در خانم ها به خصوص در طول دوره باروری بسیار شایع است.
زخم دهانه رحم اغلب . در صورت برقراریرابطه جنسی لازم است از کاندوم استفاده شود.
ممکن است . میخواستم بدونم ایا فریز کردن برای باردارشدن مشکل ایجاد میکنه؟من چند
ماهه .Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



دکتر رهام صادقی - خونریزی حین نزدیکی
www.roham.ws/web/ftopict-4601.html
‎دکتر رهام صادقی - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - خونریزی حین نزدیکی. . رابطه
جنسی داشتم ولی اینبار هم مثل بار اول خونریزی داشتم حدود 5 6 قطره. . در مورد درد هم با
از بین رفتن کامل بکارت این درد ممکنه کاهش پیدا کنه . این مشکل باعث می شود این
نواحی بسیار حساس شوند مخصوصاً وقتی نزدیک به عادت ماهیانه فرد می شود. فشار آلت
.
رابطه زناشویی در زمان حاملگی مشکل دارد؟ - puyesh
puyesh.net/fa/news/2131/رابطه-زناشویی-در-زمان-حاملگی-مشکل-دارد
‎13 آگوست 2013 . اینکه آیا میشود در دوران بارداری و حاملگی رابطه جنسی و زناشویی داشت سوال .
بهداشتی به هیچ عنوان ممنوعیتی در برقراری این رابطه بین زن و شوهر وجود ندارد.» . در
3 ماهه دوم بارداری شکم زن بزرگ شده و حرکت جنین را تجربه می‌کند و از این لحاظ .
سینه ها و سایر مشکلات باعث شوند کمتر میل به تماس جنسی داشته باشید.
بالا بودن و افزایش پرولاکتین در زنان: علائم، عوارض و علت - فوق .
drgholampour.ir/بالا-بودن-و-افزایش-پرولاکتین-در-زنان-عل/
‎بنابراین این موضوعی کاملا طبیعی است که در دوران بارداری میزان پرولاکتین خون
مادر بالا . مشکل پرولاکتین بالا در بین زنان بیشتر شایع است و در کودکان نیز به
ندرت ایجاد می‌شود. برخی از داروها نیز می‌توانند باعث افزایش سطح پرولاکتین خون
شوند. این . خشکی واژن که منجر به درد در هنگام دخول در هنگام برقراری رابطه جنسی
می‌شود.
باورهای غلط در مورد ویروس HIV (اچ آی وی) - انجمن سلامت خانواده ایران
fha.org.ir/page/view/id/5701
‎در این بخش به برخی از باورهای نادرست و بعضا غلط در رابطه با اچ آی وی و ایدز و
همچنین . اچ آی وی یک نوع ویروس است که وارد بدن فرد می شود و وی را حامل یا دارنده این
عفونت می کند. . این که چه چیزی باعث بالا بردن احتمال انتقال این عفونت در برخی
از افراد می . ویروس این عفونت ممکن است سال ها در بدن فرد مبتلا وجود داشته باشد و
فرد با .
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
‎اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده
. های آن شاید مشکل به نظر بیاید در حالیکه آنها می توانند با برقراری رابطه جنسی
ضمن لذت . این کار باعث می شود که در سنین بالاتر کمتر دچار بی اختیاری ادراری
شوند . . لازمه تحریک جنسی خانم ها احساسات و عواطف آنها میباشد حس آرامش در زنان باید
از .
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/بخش./92007-پاسخ-به-سوالات-جنسی-زناشویی
‎15 جولای 2012 . خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به ۱۵-۱۰ دقیقه زمان با تحریکات کافی دارند. .
ٱرمان:با سلام من ۴۳ ساله هستم و ۱۵ سال است که ازدواج کردم ولی مشکل زود انزالی . هنگام
برقراری رابطه جنسی خانم من خیلی احساس ناراحتی می کند و واقعا هم اذیت می شود به .
علت اینکه خانم شما هنگام برقراری رابطه جنسی احساس درد می کند این .
شوکران طلاق«قسمت دوم»
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3992/./شوکران-طلاققسمت-دوم
‎در حقوق مدنی ایران، طلاق با توجه به موجبات آن به این سه شکل صورت می گیرد. . 1ـ
تغییر نظام سابق و برقراری سیستم طلاق به وسیله دادگاه؛ . در این رابطه زوجه برای
طرح ادعای عسر و حرج خود نه تنها وضعیت خاص زندگی . زن پس از طلاق برای تأمین
معاش مادی، روحی و جنسی اش دچار مشکل می شود و متأسفانه خانواده ها هم آنها را حمایت نمی
کنند.
نشانه های ارضاء جنسی در زنان و مردان - کــــــــــــردستــــــــــان
taimorbaigy.persianblog.ir/post/2/
‎21 ژوئن 2011 . در مردها آلت شان سفت می شود و در زنها مقداری قطر رحمشان افزایش می یابد . 3- به خواب
میروند البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان . باشید اگر زن شما بعد از
برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به . برخی جفت ها هرگز در مورد مسائل
جنسی صحبت نمی کنند، در حالی که دیگران کمتر محدودیت دارند.
روابط جنسی در زندگی زناشویی چند بار در هفته باید باشد؟ - مجله .
www.dustaan.com/روابط-جنسی-در-زندگی-زناشویی-چند-بار-در-ه/
‎29 ژوئن 2014 . آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟ . زناشویی در
هفته لازم است درحالی که به هیچ وجه در مورد دفعات برقراری رابطه طبیعی در . عده ای
حتی پا را از این فراتر گذاشته و بر این باورند که نزدیکی باعث پوکی . جنسی
همدیگر را برطرف می کنند ولی مشکل زمانی ایجاد می شود که این . برچسب ها.
آموزش مسائل جنسی
www.padidehmp.loxblog.com/
‎این مطلب ویژه خانم ها و اقایان متاهل و یا بالای ۱۸ سال می باشد و برای سنین کمتر از ۱۸
. پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این
شیوه . در این مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت ذکر می کنیم که در
روش . جنسی " گفت:" مردانی که دو یا سه بار در هفته ارتباط جنسی برقرار می کنند 50
.Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشتر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.
‎دو نفر واقعاً به قصد ازدواج با هم ارتباط برقرار میکنند دیگران که نمیدانند شما به
قصد . اگر این ارتباط به ازدواج ختم نشود سرخوردگی ایجاد میشود بویژه برای خانمها .
حاد و اگر این خانم مورد سوء استفاده قرار گرقته باشد ، نفرت از پسرها و مردها پیش می
آید . نه اگر این مشکلات را نداشته باشد ، نقش رابطه زن و مرد و محرم و نامحرم مشکل
ندارد .
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
‎برخلاف مردان که عدم توانایی نعوظ شایع ترین مشکل جنسی آن ها می باشد، در مورد زنان
ترکیبی از مسائل فیزیکی و روحی باعث ایجاد اختلال در میل جنسی می شود و این
چیزی است که به راحتی . 9- هنگام بیماری یا درد، از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
. + نوشته شده در سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۱ساعت 20:30 توسط سید محسن هاشمی | نظر
بدهید .
آموزش کامل نزدیکی و مقاربت به صورت کامل و گام به گام :: کتابخانه .
mahram2015.blog.ir/./آموزش-کامل-نزدیکی-و-مقاربت-به-صورت-کامل-و-گام-به-گام
‎27 نوامبر 2015 . علاوه بر اینکه این بهداشت باعث پذیرش بهتر طرف مقابل می شود از انتقال عفونتها به
همدیگر . و حتی در برخی مورد ها باعث رغبت بیشتر و تحریک بیشتر طرف مقابل می
شود . . 3 - تحریک ذهتی در مرد و زن : پیش از ایجاد رابطه جنسی با همسرتان بهتر است
در حدود 45 الی نیم ساعت . مشکل اصلی خانم ها در رابطه جنسی.
جراحی زیبایی واژن | جراح زیبایی زنان | جراحی واژن
doctorkhalili.com/جراحی-زیبایی-واژن/
‎پس از زایمان تحولاتی در بدن شخص و رفتارهای جنسی او رخ می دهد یکی از این
تغییرات . بانوانی که جراحی زیبایی دستگاه تناسلی را انجام می دهند علاوه بر رفع
مشکلات پرینه و . شده و در موارد بسیاری باعث بروز مشکلاتی در روابط جنسی و
بهداشت فردی می شود . . عوامل مختلفی نظیر تعداد رابطه جنسی ، نحوه برقراری رابطه
جنسی و…
آیا ازدواج مرد با زن بزرگتر آسیب محسوب می شود؟
www.yjc.ir/fa/./آیا-ازدواج-مرد-با-زن-بزرگتر-آسیب-محسوب-می-شود
‎31 جولای 2013 . من این سه سال را اختلاف زیادی نمی دانم و ان را در اصل همسن گزینی می دانم . . خود این
باعث می شود که دختران و پسرانی با تحصیلات بالاتر در کنار هم قرار بگیرند. .
آسیب نمی دانم ،اما در مورد اینکه آمار نشان می دهد این ازدواجها زیاد شده باید در مورد . الان
خانمها به رابطه جنسی حساس شدند و این خیلی خوب است اما نباید زیاد شود.
راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند - لیدیز
www.ladieez.com/./1545-things-you-should-know-about-intimate-relations
‎روابط جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی یک زوج بازی می نماید. . بوی تعرق مرد
میتواند باعث تحریک زنان شود، اما بوی بدنی در حد نرمال. . بوسه شوهرشان میفهمندو
اگر بوسه خوبی از آب در آمد امکان برقراری روابط زناشوئی بالا میرود. . در زنان است
بنابراین برای خود شما نیز بهتر است که این مورد بسیار مهم را با شوهر خود در میان
بگذارید.
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen
‎26 ژانویه 2014 . قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود؛ پشت ظاهر آرام و مهربان مردان چه . شناخت
عمقی مردان مشکلات و سوءتفاهم‌های‌تان را کم می‌کند و باعث برقراری رابطه . رازهایی در
مورد مردها که آقایان دوست دارند خانم ها بدانند (اینجا) . بر خلاف تصور خانم ها، آقایان
همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. . سه شنبه 22 مهر 1393 - 23:29:16.
پاسخ به سوالات شما درباره عادت ماهیانه - سیمرغ
seemorgh.com/health/s-x-l-health/s-x-l-health./24043-24043/
‎2 سپتامبر 2015 . به نامهای دیگری مانند قاعدگی، منس و پریود هم خوانده می‌شود. . تغییر سطح هورمونهای
جنسی در بدن باعث ایجاد مراحل مختلف سیکل قاعدگی می‌شود. . گاهی اینقدر در مورد
عادت ماهیانه دقت می‌شود که انگار قرار است همه چیز مثل . این مسئله در دختر خانم‌ها در سن
بلوغ و بعد از آن بیشتر به‌دلیل رشد . در این مدت 3 بار پریود شدم.
48 درصد دختران جوان، تمایل دارند همسر دوم شوند/ دختران مجرد در این رابطه .
www.fardanews.com/./48-درصد-دختران-جوان-تمایل-دارند-همسر-دوم-شوند-دختران-مجرد-در-این-رابطه-چه-می-گویند
‎20 سپتامبر 2015 . زهرا، دختر 23 ساله ای که تا به حال ازدواج نکرده است در این رابطه می گوید: به هیچ . او
با خوشحالی ادامه می دهد: آرش می گوید هر زمانی که از خواب بیدار می شود، لیلا . 253.
پاسخ. درود بر این دختر خانم های فهیم ایران زمین. پاسخ ها. ناشناس . ما بجای اینکه زن
دوم گرفتن را رواج بدیم مشکلات رایج بین زن و شوهرها که باعث سردی و .
آیا همسران قد کوتاه مشکل سازند؟! | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره .
مشاوره-ازدواج.com/آیا-همسران-قد-کوتاه-مشکل-سازند؟/‎
‎7 سپتامبر 2013 . به طور معمول ازدواج بین دختر و پسری که دختر خانم از قد و جثه بزرگتری . یادمان
باشد همه ما در سه مرحله رشد می ‌کنیم: . در این مورد میتونید با متخصصین کانون
مشاوران ایران، مشاوره . علل مختلفی وجود دارد که باعث کوتاهی یا بلندی قد افراد
می‌شود. . ۵۰ سانتیمتر باشد می تواند مشکلات جدی را در رابطه جنسی ایجاد کند.Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



پاسخ وبلاگ مشاوره ازدواج(لینک است)به سوالات تخصصی جنسی7-1-90 .
zatun2002.persianblog.ir/post/330/
‎این گونه روابط باعث می شود قدری از احساس نیاز شما کاسته شده و رابطه خوبی با
نامزدتان برقرار سازید . استفاده از آزمایش بی بی جک(تست خانگی) حدود 21 روز بعد
از رابطه جنسی . سوال وجود دارد که خانم ها نوشته اند اندازه آلت همسر من بزرگ است و
مشکل برایم ایجاد کرده. . رنان بالای 30 سال باید برای سرطان رحم مورد معاینه قرار
گیرند.
زندگی آرام - همه چی درباره خانم ها
asun68.blogfa.com/category/1
‎در ضمن برای لذت بیشتر جنسی در خانمها قطر مهمتر از طول می باشد. . من تازه ازدواج
کردم و هیچ اطلاعاتی در مورد زناشویی ندارم امیدوارم که به سوالاتم پاسخ کامل دهید . از
تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند
بهترین راه . به همین علت است که اگر روز قبل از تخمک گذاری، رابطه جنسی برقرار
شود، شانس .
ارضا شدن در بارداری - قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ
qurann.ir/qa/index.php/2137/ارضا-شدن-در-بارداری
‎16 ژوئن 2015 . در دوران بارداری از هر سه یا چهار باری که رابطه داریم من فقط یک بار ارضا میشوم این امر
طبیعی . . برخی خانمها در حین بارداری بخصوص سه ماهه اول و تا زمانی پس از زایمان بر
. می باشد و آن هم باعث تحریک انقباضات رحمی می شود، توصیه می شود این مایع در .
برقراری رابطه جنسی نه تنها آسیبی به همسر وارد نمی‌سازد، بلکه به .
میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟
www.migna.ir/vdcf.xdmiw6dcmgiaw.html
‎29 ژوئن 2011 . در افسردگی های مزمن، هرچند معمولا با یک شکست شروع می‌شود، اما هیچ دلیل موجهی . را
به گونه ای تحت تأثیر قرار می دهد که باعث به وجود آوردن مشکلات شدید و شرم می گردد.
. داروهای سه حلقه‌یی جهت درمان دراز مدت افسردگی مورد استفاده قرارمی‌گیرد. . هنگامی
که همسر شما میل برقراری رابطه جنسی ندارد، این را به خود نگیرید.
پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=5607
‎18 دسامبر 2006 . به خصوص در مورد درد در هنگام دخول و کاهش میل جنسی رعایت این نکات میتوانند
کارگشا باشند. . مثل ویکس باعث پرخونی آلت تناسلی شده وروی کیفیت نعوظ اثر
بگذارد. . دکترها می گویند که این بیماری از طریق رابطه ی جنسی منتقل می شود. .
خیلی از دختر خانم ها بعد از برقراری ارتباط جنسی احساس گناه می کنند و .
پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لیسیدن آلت زن و .
www.mehradnews.blogfa.com/category/93
‎مشکل اصلی در اینجاست که اگر با دید جامعی به طرف مقابل نگاه کنند خواهند دید که
کاستی . آری ، حتی می توان گفت یکی از لذت بخش ترین قسمت های رابطه ی جنسی می
تواند رابطه ی دهانی . خیر نزدیکی از پشت باعث بزرگ شدن باسن نمی شود و این
موضوع از نظر علمی ثابت نشده . آیا مایع منی مربوط به مرد است یا در مورد زنان هم وجود
دارد؟
هفته چهارم اسفند 1391 - مسایل جنسی
markazpayam.blogfa.com/1391/12/4
‎بعضی از اظهار نظرهای خانمها در این مورد از این قرار است: . داشته باشید که مصرف
بیش‌‌ازحد این شکلات باعث افزایش وزن و چاقی می‌شود. . و بعد از ازدواج در یک رابطه
زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن . بسیاری از افرادی که بعلل
مختلف در برقراری ارتباط سالم مشکل دارند با استفاده از این نوع رویا پردازی ها ساعت
ها .
عشق و شور زندگی - توصیه هایی قبل از ازدواج
shoorezendeghi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎بسیار خوب است که دختر خانم قبل از آمدن میهمان ها برای پذیرایی و سلام و علیک و . که
در یکى از زایشگاه هاى این کشور مشغول بوده و در مورد مشکلات محل کار خود مقاله اى .
نتیجه گیری زنان در این مورد باعث می شود که راجع به نوع رابطه و مدت زمان آن، در همان .
اگرچه به برقراری رابطه جنسی هم آمیزش اطلاق می‌شود اما به نظرم درست نیست که .
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
‎و موسسه راه روشن و خانوم دکتر عباسی در این زمینه می توانند کمک کنند ان شاءالله .
با اینکه مشکلات رفتاری مشهودی آن شخص دارد ولی همچنان پدرم با او دوستی عمیقی دارد
. . ها حالش بدتر شود و روز به روز رابطه مادرم و همسرم سردتر و سردتر میشود و مادر بنده
. که با هم رابطه ی جنسی برقرار کنیم یا به نظرتون اصلا دور و بر این مسایل نریم ؟
عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو
fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
‎2 سپتامبر 2014 . بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان . کشش
مردان متاهل به دلیل گیر کردن خانم ها بین واقعیت و رویاها پس از ازدواج . . واقعا این
مردایی که به خاطر رفع نیاز جنسی ازدواج می کنند و بعدش یه بچه پس می . اما تا حالا
با هیچ دختری حتی به صورت کلامی ارتباط دوستانه برقرار نکردم .Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous



زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./زنان-با-ناتوانی-جنسی-مردان-چه-کار-کنند
‎8 ژانویه 2013 . 3- ارضاء شدن جنسی؛ یعنی شخص باید به درستی و در زمان مناسب ارضاء شود. . کسی
که می تواند در چند ساعت چند بار رابطه جنسی برقرار کند و ارضا هم بشود، . حداقل
انتظار این است که مرد بتواند وارد رابطه جنسی شود و توانایی نعوظ به مدت کافی . در
نتیجه می توان گفت مشکلات پیش روی زنان در امر طلاق، موجب شده است .
پرسش و پاسخ | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/
‎پرسش: در مورد اینکه آیا ایدز با هپاتیت یا سوزاک ارتباط داره توضیح بدهید و اگر
کسی از . روابط جنسی بدون پوشش کاندوم و ابتلا به هر نوع بیماری جنسی در مجموع به
زمان کوتاه . از اون زمان حدود 2 یا 3 بار دیگه زگیل زدم که مرتب با پدوفلین زگیل ها
رو از بین می برم. . می خواستم بدونم ایا ممکنه این ویروس بعد از 2 سال از بدنم دفع
شود؟
رابطه جنسی پس از زایمان (طبیعی و سزارین)
mamasite.ir/fa/article/200953/رابطه-جنسی-پس-از-زایمان
‎26 ا کتبر 2015 . بسیاری از زوج ها رابطه جنسی بعد از زایمان خود را زودتر از این زمان و بین هفته . 3.80
1 2 3 4 5 . در زایمان طبیعی، محل اپی زیاتومی، باعث ایجاد نگرانی هایی در زوجین می
شود. . زخم آنقدر حالت الاستیکی پیدا کند که نزدیکی راحت و بدون مشکل انجام شود.
. در مورد سزارین بستگی به نوع سزارینی که انجام شده است، دارد.
آیا اگر مرد با زنش نزدیکی نکند حق طلاق برای زن ثابت می شود؟ - 1
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa3427
‎طبق موازین اسلامی، چنین مردی گناهکار بوده و طبق قانون نیز اگر این رفتار مرد، .
اگر مرد با زنش نزدیکی نکند آیا حق طلاق شامل زن می شود به دلیل این که زن هم نیاز
جنسی . خود بگیرد[3] و بر اساس روایات، اگر چندهمسری، مستلزم برطرف نشدن نیاز
جنسی . در آن زمان ها؛ در صورت برآورده نشدن نیازهای جنسی همسر دائم ، از طرف اسلام مورد
نکوهش .
این ۳ مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود - جدیدترین .
jadidtarinsite.com/این-۳-مورد-باعث-مشکل-در-برقراری-رابطه-جن/
‎5 ساعت قبل . این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود. مشکل خانمها در ایجاد
رابطه جنسی. خیلی از زنان مشکل ارضا شدن یا ارگاسم را دارند. با توجه .
مضرات خطرناک خود ارضایی - منتخب تصاویر گرافیکی مسلمانان
www.shiapics.ir/article/82-article1.html
‎مضرات،خود ارضایی،استمناء،ضرر،مرد،زن،مشکلات جنسی،ناباروری،اسپرم،تخمک. .
فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو .
پس از آن منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ کامل
. در خانم ها هم غده ی هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در
.
ایا بعد از رابطه نامشروع ازدواج به صلاح است؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2567
‎18 سپتامبر 2014 . با خواستکارم که به مدت یکسال در آشنایی بودم، رابطه جنسی برقرار کردم و پرده خود را
از . اگه هم نشد ازدواج کنی باهاش به خواستگار آینده ات هیچی در مورد گذشته نگو. .
بسیاری موانع دیگر، باعث میشود این رابطه به ازدواج نرسد و ضربات بسیار . طرز
برخورد در جامعه نیز در این باره موثر است، بعضی خانم ها ممکن است فکر .
علل درد پایین شکم در خانم ها - معرفی ساحات دوشی
doshisabz.blogsky.com/1392/03/01/post-27/
‎معمولا این درد در قسمت پایین شکم و یا کمر احساس می شود و 1 تا 3 روز ادامه دارد. . این
سندرم باعث گرفتگی شدید عضلات شکم، کمردرد، سردرد، حساس شدن سینه ها و . شکم
، درد کمر، خون ریزی های بسیار شدید، رابطه جنسی دردناک و یا مشکل در باردار شدن است
. . 6- یک مورد اورژانسی که بسیار سریع باید درمان شود بارداری خارج از رحم است که .
مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
www.hamseda.ir/fa/news/1616
‎20 ژانویه 2009 . به گفته این کارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسی با شوهر . اما اگر با با
زن دیگری ارتباط برقرار کرد ( البته از راه قانونی و شرعی ) خیانتکار محسوب میشود
. . خانم ها کی می خواهند یاد بگیرند این مسائل را زمانی که دیگر دیر شده و پا . در مورد
مردانی که خیانت میکنند باید به آنها بگویم من یک زنم اما همه زنها در .
رازی که مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست
iraneconomist.com/fa/news/./رازی-که-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند
‎29 ا کتبر 2013 . اگر می خواهید درباره دلایل سرد مزاجی خانم ها و روش های رفع این مشکل . که موجب سرد شدن
رابطه شان می شود از عواقب احتمالی آن جلوگیری کنند. زن دوست دارد بداند که شوهرش به
خاطر اینکه او را دوست دارد با وی ارتباط جنسی برقرار می کند . برای بسیاری از خانم ها
صرف بیان استرس های روزانه شان باعث آسودگی می شود و فقط پس .Searches related to این 3 مورد باعث مشکل در برقراری رابطه جنسی خانم ها می شود
Previous

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی